Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nukrypau nuo tikslo.
2015-02-18 19:50:56
Sveiki. Sausio 18 dieną tapau kilo.lt nare. Pradžia nebuvo lengva, bet po truputį prisipratinau prie naujos mitybos, sporto plano. Maždaug per dvi savaites atsikračiau 4,5 kg., džiaugiausi savo rezultatais iki tol, kol neaplankė gripas. Pastovus būvimas namie vis labiau vertė galvot apie maistą, norėjosi daugiau šiltų patiekalų, kažko saldaus. Kelionė pas draugus dar labiau išvedė iš kelio. Taip atėjo galas mano dietai, svoris grįžo atgal. Jaučiuosi tikrai nesmagiai dėl prarastų rezultatų, bet nuo dabar esu pasiryžusi vėl grįžti atgal prie savo planų. Ar jums yra taip nutikę? Ar sunkiai grįžote prie dietos? Galbūt turite kokių nors patarimų. Labai lauksiu jūsų nuomonių. :)
2015-02-19 02:39:38
Labas Donata,
Pagundu visada buvo ir bus, svarbiausia mintyse tureti savo tiksla -svajone, kuria tu tikrai paversi realybe, jei to sieksi ir nesidairysi i salis. As ir mano zmona esame kilo.lt klientai, ir abu laikomes mitybos plano, beja zmona turi 'lucky day' - as neturiu. Ir kai ji viena diena per savaite kemsa pica, sokolodus - anskciau to pavydejau, bet dabar man gaila jos, kad su ta viena diena per sav. ji vis zengia maza zingsneli atgal, kai galetu judeti i prieki greiciau. Kai man kyla pagunda suvalgyti kazka kita, ne pagal mitybos plana - visada paklausiu saves mintyse, ko as labiau noriu - savo tikslo ar tos pagundos. Tad mano nuomone butu: Ko noresi - ta ir gausi! Linkiu pasirinkti teisingai. P.S.: Atsiprasau uz toki teksta, bet pas mane nera LT Baltic srifto ir gramatika ne pati geriausia ;)
2015-02-19 14:20:07
Tikrai motyvuojančios mintys! Ačiū :)
2015-02-19 14:59:41
aš buvau nukrypus, viskas ataugo, bet ... vėl grįžtu, nes... išsigandau:) nieko gero iš tų atkryčių:), lailkomės:)
2015-02-19 20:26:52
Taip taip. Nors aš esu šviežias kilo.lt narys, bet pagundos mane supa nuo pirmos dienos. Kaip ir KAZ pagalvoju, kad man tikslas svarbiau nei minutės malonumas. ;)
2015-02-19 20:45:02
kaip beveik metus su kilo.lt pagalba išmokusi naujai gyventi, galiu pasakyti, kad bus visko, keletas mėn gali būt labai ok, stiprybė, vienas kitas nuklydimas, po kokių 4-5 mėn. gali prasidėt didesnės amplitudės, svarbu sugrįžt į kelią. Didžiausią įtaką daro mažai miego, stresai, su kuriais reik išmokt kovot "šaltais nervais", sporto ir mitybos balansas, nes nuovargis gali daryt savo, vandens negėrimas, arba kitokių skysčių gėrimas, ypač kavos, arbatų, kurios kaip taisyklė po val. sukelia keistus jausmus skranduke, mitybos sistemos įsissavinimas sudėlioja viską į savo vietas, ir galima amžinai skaniai valgyt ir kupiniems energijos jaustis, o ir protinė veikla žiauriai atsigauna, ypač atmintis. tačiau visokios mintys apie "gal dar sumažinti porciją, ar praleisti maistelį, kad gramelis nukristų" - nieko gero ir atsiima ar bloga nuotaka su energijos stygiumi ar papildomu valgymu vėliau, taigi siūlau valgyti pagal įprotį, sustoti su dieta mažinančia kg, ties ta riba, kai sumažinsie tuos kg, ir šiek tiek padidinus gaunamų kalorijų kiekį maitintis taip ir toliau šimtą metų, duok die. pamiršt pusfabrikačių skonį ir tapti gurmanais ir kulinarais :) nepamest atrastą sportą, po kurio visad energijos ir geros nuotaikos pliūpsnis garantuotas ir pasikeist garderobą į tokį, kad vien tai įkvėptų eit kasdien pasitempus, nes kiekviena diena dovana, tik reikia mokėt ja pasidžiaugti. Per visą savo metų kelią numečiau 13 kg, nuo 74 iki 61 (ųgis 164) pamačiau, kad turiu raumenukus, kuriuos ryškinsiu tuoj tik atšilus orams vėl išsitraukus bėgimo batelius. svoris aišku pasvyruoja keletą kg, tai dėl skysčių, tai dėl "brinkstančio maisto", tai dėl raumenų masės didėjimu, ir riebalų kiekio mažėjimu. žodžiu turėkite kantrybės ir gyvenime daug ką pasieksite. savo kūno formavimas, ko gero vienas sunkiausių siekių, nes reik įveikt save, bet nepamirškime, kad mums virš kaklo svarbiausia kūno dalis ir nuo jos viskas priklauso, ką rankytės į burnytę deda ir kada kojytės eina pasivaikščiot, pabėgiot ir tt. sėkmės siekiantiems ir viso, nes neketinu grįšt. viską išmokau. stebėkit save ir atraskit savo silpnasias vietas, kurias įveikę padidinsite stipriųjų pusių masę.
2015-02-21 03:04:24
Effort na Jus super...:)
2015-02-21 09:06:21
effort, puikumėlis tie Jūsų žodžiai
2015-02-21 09:48:44
šaunuolė:)
2015-02-28 11:26:37
Praėjo 10 dienų nuo mano nukrypimų ir pagaliau vėl grįžau į svorį, kurį buvau pasiekus laikantis dietos. Vėl jaučiuosi puikiai ir toliau siekiu norimų rezultatų. Ačiū už patarimus! :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS