Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Man pavyks:-)
2015-11-14 10:00:36
Prisiduodu 73,9. - 800 gr. Džiaugiuosi, kad pavyko atsikratyti kelioninio bagažo.
Šiame projekte mano mažiausias svoris buvo 73,2, jis buvo pasiektas liepos mėnesį. Taigi padirbėti tikrai yra kur. Kitą sav. pasimatys ar sugebu laikytis plano.
Na, o šiandien Lucky day. Mano šeima panoro cepelinų. Galėsiu ir aš suvalgyti be jokio sąžinės graužimo:-).
Skanios jums Lucky day:-). O kam ji dar neatėjo, linkiu kantrybės, ji tikrai ateis :-).
Per kančias į dausas ( taip pas mus yra sakoma :-)).
2015-11-14 15:15:02
Na va ir super rezultatas :) Pasirodo nenulrypimas nuo plano tikrai duoda rezultatu. Baigesi keliones, vel stojai i ritma, tad neabejoju, kad svoris tikrai tik mazes :) Saunuole, taip ir toliau :) Ir skaniu cepelinu siandien :)
2015-11-15 17:02:42
na va, rezultatai vis gereja, tai jau dabar nepasiduok. cepelinai aisku buvo skanus, kiek virei? o su varske irgi darei?
2015-11-16 16:34:47
SUSIDĖJAU SAU PRIMINIMUS, BET MIELAI LEIDŽIU PASINAUDOTI IR JUMS :-)

Motyvacija atsikratyti antsvorio gali išlįsti bet kuriuo gyvenimo momentu – kai tai atsitinka, būtina žinoti tam tikrus dalykus, kuriuos galėtumėte akies mirksniu įgyvendinti. Kodėl reaguoti reikia greitai? Todėl, kad bet kada lygiai tokiu pat greičiu gali šauti mintis suvalgyti ledų porciją ar pasimėgauti kava su kremu. Nesvarbu, ar įkvėpimas aplankė antradienį, ar šeštadienį, šiais patarimais galite pradėti naudoti bet kurią savaitės dieną.
1. Pirmadienis: pradėkite STIPRIAI IR SVEIKAI
Kai motyvacija yra aukščiausiame taške, nustatykite žadintuvą 45 min. anksčiau, kad galėtumėte nuvykti į sporto salę ar pabėgioti. Po treniruotės pavaišinkite save sveikuoliškais pusryčiais, pavyzdžiui, graikišku jogurtu su džiovintomis uogomis ar riešutais.
Pirmadienį išnaudokite visapusiškai – tą dieną suplanuokite visą savo savaitę. Peržiūrėkite kalendorių ir numatykite potencialias nelaimes (verslo pietūs, įvairios akcijos parduotuvėse ir kt.), nuspręskite, kaip su jomis susidorosite. Galite sau pažadėti praleisti užkandžius verslo pietų metu, pavalgyti dar prieš einant į parduotuvę ar kt.
2. Antradienis: ieškokite gudriau
„Kaip atsikratyti svorio“, „sveikų pietų idėjos“ – Google paieškoje suvedamos frazės apie sveikatą, mitybą ir svorio metimą pirmadieniais ir antradieniais yra 30 proc. dažnesnės nei bet kurią kitą savaitės dieną. Tokius rezultatus pristatė JAV San Diego universiteto atstovai. Vietoje naršymo po informaciją, kuri jums nenaudinga, susiraskite 2–3 tinklaraščius, kurie jus įkvepia ir prenumeruokite jų naujienlaiškius, kurie atkeliaus tiesiai į jūsų pašto dėžutę.
3. Trečiadienis: pergrupuokite
Ambicingas startas gali atnešti „perdegimo“ jausmą įpusėjus savaitei. Trečiadienį paskirkite pokyčiams. Nužingsniuokite į parduotuvę ir atnaujinkite savo daržovių bei vaisių atsargas antrai savaitės pusei. Tyrimai rodo, kad trečiadieniai parduotuvėse būna mažiausiai apkrauti, todėl trumpiau sugaišite stovėdami eilėje prie kasos, taip pat, turėsite didesnį prekių pasirinkimą.
4. Ketvirtadienis: suplanuokite treniruotę
Tendencijos rodo, kad sporto salės lankomumas dramatiškai retėti pradeda nuo ketvirtadienio. Tikėtina, kad penktadienį treniruotę praleisite, tad šiandien intensyviai pajudėti yra tiesiog žūtbūtinai svarbu. Kad nepraleistumėte treniruotės ir šiandien, sporto salėje suplanuokite pasimatymą ar užsisakykite papildomą paslaugą sporto klube (idealu, jei turite už ją iš anksto sumokėti).
5. Penktadienis: dėvėkite aptempiančius džinsus
Tyrimai rodo, kad žmonės mažiausiai sveria penktadienio rytą, todėl traukite iš spintos aptemptas kelnes ir dėvėkite jas tarsi priminimą, kad savaitė dar nesibaigė. Penktadienio rytą suvalgykite įprastus sveikus pusryčius ir pietus, tuomet vakarienei taikykite tokią taisyklę: pasirinkite arba duonos krepšelį, arba gėrimą arba desertą.
6. Šeštadienis: leiskite sau šiek tiek pašvaistyti
Žmonės šeštadieniais suvartoja 236 kalorijomis daugiau, lyginant su kitomis savaitės dienomis (tyrimas publikuotas žurnale „Obesity“). Gera žinia – riebalų turintis, retkarčiais suvalgomas patiekalas dietos nesugadins tol, kol nepradėsite visą savaitgalį naudoti „ai, tiek to, viską sugadinau“ frazės.
Šeštadienį išsirinkite vieną patiekalą, kuriuo galėsite save palepinti – pietūs su draugais ar meksikietiško maisto fiesta, tuomet kitas dienos valgis tegu būna jau iš numatyto mitybos plano.
7. Sekmadienis: ką nors darykite (bet ką!)
Jei įprastai sekmadieniais mėgstate išsidrėbti ant sofos, nepamirškite: tyrimai rodo, kad sekmadieniais fizinis aktyvumas yra mažiausias. Suplanuokite šią dieną mėgstamos fizinės veiklos, kuri padės išlikti gyvybingam: pasivaikščiokite paplūdimyje, važinėkite dviračiu, ar paplaukiokite baseine. 2 valandų trukmės laisvalaikio pobūdžio pajudėjimas gali sudeginti net daugiau kalorijų nei 30 minučių trukmės bėgiojimas!

2015-11-16 19:57:16
na pas mane visi punktai atliekami sekmadieni,....linksmas rasinys ypac fraze,, potencialios nelaimes,, patiko. galvoju dabar , o kas pas mane? va ryt pirma- mamos gimtadienis,vesim tortuka i ligonine...
kaip siaip laikais?
2015-11-20 13:52:03
Turėjau potencialią nelaimę, trečiadienį verslo dieną. Pagal paną pavalgiau tik pusryčius ir vakarienę. Ko gero ši savaitė bus šuniui ant uodegos......
O kaip sekasi jums? Pasipasakokite :-)
2015-11-20 13:53:34
Kaip gailiuosi, kad čia nėra koregavimo mygtuko. Ne pagal "paną", o "planą" :-)))))
2015-11-20 15:56:49
Jei man nepasiseka valgyti pagal planą, tai valgau tai, kas yra, atsirinkdama, kas man tinka, pvz. mėsą su daržvovėmis be bulvių, be padažo... Visą laiką neišeina maitintis tiksliai pagal planą, tiesiog reikia išmokti pasirinkti.
2015-11-20 20:43:22
Idomu, ar padetu Ilkos atostogu planas nuo visu tu potencialiu nelaimiu?
Na, as torto nevalgiau per antradienio ,,nelaime,, nes jau baisiai toli buvo iki lucky day. Bet mama neisizeide, visa laika gyre ,kaip gerai atrodau ir liepe daugiau juoktis!
2015-11-21 18:05:10
Piešinukai, tai ar pradėjai daugiau juoktis? O juoktis tikrai tau yra dėl ko. Juk tiek daug jau pasiekei :-).
O aš prisiduodu 73.6, -300 gr. Mhhh, nėra daug, guodžia tai, kad ne pliusas. Potencialini nelaimė, tik vienas sportas, medus su kava padarė savo. Kelias dienas po pietų taip būdavo silpna, vos ne protas atsijungdavo...... Išgėrus kavą su medumi taip atsigaudavau, vėl pasidarydavau darbinga.
Šiandien kaip ir daugumai man Lucky day. Kepiau bandeles, viriau virtų bulvių cepelinus su mėsa.
Keista. manęs maistas nebedžiugina. Suvalgiau ir bandelių ir cepelinų, bet nesijaučiu laiminga....Nedrebu laukdama tos laimingos dienos, kad va prisivalgysiu kiek tik tilps ir pasaulis nušvis.
Kažin kodėl? Ar čia man vienai tap?
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS