Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Doloresos dienoraštis
2015-01-04 14:29:41
Sveiki,
Prisijungiu ir aš prie jūsų. Siaubingai supykau ant saves. Dar tiek svorio nebuvau priaugusi, o ir tinginė pasidariau, pajudėti tingiu, tik prie kompo ir prie kompo. O dar darbas sėdimas, tai kilogramams super sąlygos augti. Tai va, šiandien pasisvėriau 82 kg, ūgis mano 172 cm. Taigi užsispyriau, kad noriu sugrįžti į jaunystę, kai pries vaiko gimimą svėriau 65 ir man tai buvo pats tas. Tikiuosi, kad rasiu daug gerų patarimų ir palaikymo.
2015-01-04 14:48:24
Doloresa, mano patarimas būtų toks - nesekti aklai valgiaraščiu (užknis juodai), bet labiau mokytis maitintis taisyklingai (klausti svetainės adminų, galų gale, skaityti nete). Neįsprausti savęs į siaurus rėmus, o tiesiog keisti požiūrį į maistą. Suprasti, kad maistas tam, kad palaikyti energiją, gyvybines funkcijas, bet tai ne "Malonumas Nr. 1" ;) Rasti kitų malonumų. Neapdovanoti savęs maistu (beveik visų stambių žmonių pomėgis). Iš pradžių bus žiauriai sunku ir per dieną po 3 k. pagalvosit apie picą, šokoladą ar kitokį "negerą" maistą, bet laikui bėgant priklausomybė nuo valgymo vis mažės... Ai, nežinau, ar turite lucky day, bet aš asmeniškai jau geriau suvalgau 10 gr. šokolado tada, kai labai noriu, nei 200 gr per lucky day :) Iš tiesų, viskas, ką reikia suvokti, yra tai, kad gyvenimas per trumpas jį skirti valgymui ;) Per beveik 3 mėn. numečiau 8 kg. Tai nėra labai daug, bet nėra ir mažai, nes neturėjau labai didelio antsvorio... Visa tai padariau nekankindama savęs, sau priimtinu būdu. Taigi, šiandien galiu pasidžiaugti, kad tie 3 mėn. buvo lengvi :) Nesijaučiu nei perbadėjusi, nei kažkaip emociškai nepatenkinta. Tikėkit manim - rezultatai ateina ne tada, kai save prievartauji, o tada, kai supranti, ko nori ir kaip lengviausiai tai pasiekti ;) Ir dar dėl kcal... Turiu įtarimą, kad Jums "sustatė" 1200 kcal dietą (standartinė čia). Siūlau parašyti, kad padidintų iki 1500 kcal, nes 1200 kcal yra labai per mažai, jausite nuolatinį alkio jausmą ir diskomfortą :) Bent aš tilpti į 1200 kcal bandžiau gal tik kokias 3 d.... Supratau, kad tai ne man :) O su 1500 kcal jau galima ir skanų kepsniuką, ir vaisių daugiau, ir sūrio vieną kitą gabalėlį... :)
2015-01-04 17:13:00
Na, o man 1500 jau per daug :) Prasysiu, kad sumazintu kieki ir leksiu tolyn ;)
2015-01-05 08:38:00
o as siulau pradzioj stengtis laikytis nurodymu, kol pati ismoksi ir suprasi kaip susidaryti valgiarasti. man asmeniskai kcal skaiciavimas kartu su sportu tikrai dave rezultatu tiek, kiek anksciau nebuvau pasiekusi. 1200 kcal per diena nera tiek jau mazai, pirmas dienas gal siek tiek sunkiau, bet jeigu reguliariai maitiniesi, tai nejauti alkio jausmo. be to, ismoksti pasirinkti didesni kieki nekaloringesnio maisto, vietoj mazo kiekio labai kaloringo (pvz. kokios bandeles :)). dar vienas patarimas kurio laikausi: negerti kaloriju, t.y. negerti gerimu, turinciu kaloriju, pvz. limonadu, vaisvandeniu, sulciu, kavos su pienu, latte ir pan. Sekmes!
2015-01-05 09:12:11
Aš manau, kad viskas čia individualu, bet aš neturėjau tikslo greitai ir skausmingai sulieknėti, tikslas buvo išmokti gyventi sveikai :) Dėl 1200 kcal... Tai yra LABAI MAŽAI. Mažiau, nei mano ir daugelio žmonių BMA (bazinė medžiagų apykaita). O kai vartoji mažiau, nei BMA, tai jau yra kaip ir badas organizmui ;) Dėl valgymo pagal tvarkaraštį... Čia jau labai nepasiginčysi - vieniems tinka, kitiems ne... Man patinka gaminti, mėgautis maistu ir pan. Dėl to mano mitybai tai netiko :) Jei žmogus gali taip maitintis ir jam tai nekelia diskomforto, tai aišku - tegul taip ir daro :) Mano mintis buvo ta, kad neprievartauti savęs, o rasti sau PRIIMTINĄ būdą ;)
2015-01-05 09:26:18
o as vis tik manau, kad norint pasiekti rezultatu, reikia isivesti disciplinos, kol tai netampa tavo naturaliu iprociu :)
2015-01-05 09:38:27
Kas yra ta "disciplina"? :) Kažkada man užteko disciplinos per porą mėn. numesti apie 16 kg. Paklauskit, ar užteko tą svorį išlaikyti ;) Kiek matau pavyzdžių, tai čia visiškas mitas, kad atseit "susiformuoja kažkokie natūralūs įpročiai". Jokių natūralių įpročių nėra. Yra tik ŽINIOS ir jų TAIKYMAS. Daugybė žmonių numeta, priauga, numeta, priauga ir t.t. ir pan. Tai kur tie jų "natūralūs įpročiai"? ;) Sveika mityba paremta tam tikrais principais, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas, kuris meta svorį. Jei juos žinai, jokių problemų, ką valgyti, nekyla. Aišku, taikyti sunkiau, nes aš dažnai pirkdama graikišką jogurtą nostalgiškai žiūriu į keliskart kaloringesnius jogurtus su skoniais, vaisių gabaliukais ir pan. Tiesiog NELEIDŽIU sau jų pirkti. Aš manau, kad tie, kurie tiki, kad jei kažkokį tai laiką valgys pagal kilo.lt valgiaraštį, tai norės taip maitintis visą gyvenimą, yra tiesiog naivuoliai. Taip nebus. Visą gyvenimą reikės priimti sprendimą - kaloringą ar liesą jogurtą, kiaulieną ar žuvį ir t.t. ir pan. Ir yra tik vienas būdas to išmokti: 1) Išsiaiškinti sveikos mitybos principus; 2) Išsiaiškinti maisto kaloringumą; 3) Suvartoti tinkamą kiekį kalorijų; 4) Nuolat sekti savo svorį ir apimtis. Be to, nežinau, kiek Jums metų, bet su amžiumi medžiagų apykaita lėtėja ir praktiškai kas 10 m. reikia suvartojamo maisto kiekį mažinti 10 proc. Suvartojamo maisto kiekį gali tekti ir padidinti pvz. dėl nėštumo, gimdymo ar fizinio darbo... Žodžiu, sveiko svorio išlaikymas yra nuolatinis procesas, o ne kažkoks "natūralus įprotis". Jei būtų tokie natūralūs įpročiai, tai visi, kartą numetą svorį, visą likusį gyvenimą išliktų liekni... Deja, pagal statiskitą svorį atsiaugina apie 70 proc. žmonių.
2015-01-05 09:51:31
P.S. Būtent šitoje vietoje aš matau kilo.lt trūkumus - žmonės iš esmės nėra šviečiami, jiems leidžiama tikėti mitais... Pirmas dalykas, kas turėtų būti daroma, tai paaiškinami sveikos mitybos principai, svorio metimo ir palaikymo taisyklės ir pan. Deja, daugelis, net ir būdami čia, nesupranta, kad visiškai nesvarbu, kaip tu paruoši žuvį ar kokią valgysi košę (beveik visos turi vienodai kcal). Tiesiog svarbu maisto gamyboje naudoti kuo mažiau riebalų ir cukraus. Svarbu suvartoti pakankamai angliavandenių, riebalų ir baltymų. Svarbu neviršyti savo kcal normos. Ar Jūs valgysit karpį, ar upėtakį, ar su morkomis, ar su brokoliais... Iš esmės jokio skirtumo. Ai, nebent emocinis diskomfortas ir persivalgymas. Iš tiesų sveikos mitybos turėtų būti mokoma dar mokykloje (kas irgi nedaroma), o pačių mokyklų valgiaraštis bent mano laikais buvo tragiškas - kugelis su krūva spirgų, cepelinai, kotletai, bandelės... Būtent taip prasideda nutukimas - žmogus nežino, kaip tinkamai maitintis, ir maitinasi blogai. Daugelio mūsų mamos mums yra įskiepijusios tiesiog siaubingus įpročius - persivalgyti (suvalgyk viską), sočiausiai valgyti vakare (nes tik tada turi laiko gaminti) ir pan. Ir jei nori pagaliau išeiti iš "numečiau-ataugau-numečiau- ataugau" grandinės, tai, deja, kilo.lt neužteks - teks gerokai perkratyti savo suvokimą, ką, kada ir kaip valgyti. Kol kas man sekasi.
2015-01-05 10:53:03
Sveiki. Atėjusi čia svėriau 82 kg, ūgis 166 cm. Suvartojamų kcal kiekis 1500. 01.09 bus mėnuo kaip aš čia. Per tą laiką atsikračiau 3 kg. Nepaisant to, kad buvo daug švenčių. Mano nuomone, geriau galėti suvalgyti daugiau kcal, negu visada jausti nuolatinį alkį. Bent jau pradžiai, kol daugiau atsikratysi kg. Man antiek suaktyvėjo medžiagų apykaita, kad aš nuolatos noriu valgyti, ko anksčiau nejausdavau, galėdavau visą dieną išbūti nevalgius. Man geriau žinoti ,kad galiu suvalgyti, bet nedavalgyti, nei NEGALIMA. O kaip Jums?
2015-01-05 11:05:19
Sėkmės Doloresa. Linkiu nepykti ant savęs, o tiesiog rūpintis savimi ir pamilti save. Niekas kitas tavęs taip nemylės ir nesirūpinsim kaip pati savimi!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS