Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Loretos dienoraštis
2015-02-05 07:08:49
O labai rupi paklausti visu cia dalyvaujanciu merginu. Ka Jus valgot vakarais? Rytais suprantu, koses. Man jos irgi tinka. Kai jau atsibosta pasidarau sumustini su kiausiniu ir avokadu - niam niam. O paskui zinokit vel pasiilgstu kosiu. Bet mane baigia "pripjauti" vakariene". Receptu tai cia daug. Bet norint numesti antsvori rekomenduoja valgyti tik kiausinius (kiausiniene su darzovemis, ar viena) ir saltas salotas. Kadangi as cia jau pusantro men. mane jau baigia pribaigti tos salotos. Bet jei atvirai, net nezinau ko noriu...tik NE SALOTU!:)))) O ka valgote Jus?
2015-02-05 09:03:02
Eglelazd, gal padėtų garintas maistas? labia veiksminga ir tikrai skanu - paukštiena (be odelės), žuvis? Griliuotos daržovės (ta prasme ne šaltos salotos, o šiltas maistas gaunasi), ta pati brokolių trinta sriuba?
Pabandyk varijuoti pagal tai ko organizmui noris. Tiesa, visada gali pasiteirauti dietologės :-)
2015-02-05 15:26:48
Aciu, tikrai pabandysiu, kadangi turiu garu puoda:)
2015-02-05 17:24:16
vakarienei kepsiu varškės apkepą. Bus man ir visai šeimai :-). Labai skanus, tik dėsiu daug mažiau cukraus. Bus galima valgyti su uogiene:-)
2015-02-05 22:10:40
Dėkui, eglelazd už palaikymą.
Dėl vakarienės man taip pat yra sunku, vasaros metu , kai dar šilta, tai būdavo skanu tos salotos ir varškė. Bet dabar žiemą norisi kažko šilto. Tai aš valgau kiaušinius( tai virtus, tai keptus ar omletą), net varškę sumedumi truputį pasišildau, varškėtukai, kartais pasivagiu kažko iš šeimynos ir salotų ( kur dingsi:-):-)11).
skanaus
2015-02-06 10:25:51
Valgau ką noriu, nes šventai tikiu, kad daug svarbiau ne tai, kada, o tai kiek valgai :) Kadangi vakarienę valgome kartu su draugu, tai paprastai būna kas nors mėsiško (kepsniukai, troškinukai ir pan.), kokios nors daržovės (troškinio forma ar atskirai) ir koks nors garnyras (kruopos, makaronai, bulvės). Ir toms, kurios dabar puls sakyti, kad čia gi baisiausia nuodėmė ir kad gyvenime taip svorio nenumesiu, tai atsakysiu, kad per šiek tiek daugiau, nei 3 mėn. jau numečiau 10 kg :) Iki tikslo liko tik 2 kg. KMI jau normalus. Taigi... Tai laikau įrodymu, kad svarbu ne ką ir ne kada, o kiek ;) Jei telpi į kokius 1500 kcal., tai gali valgyti iš esmės ką nori ir kada nori.
2015-02-06 13:15:45
Ligita, tavo pasidalinta istorija įkvepia :-) Pritariu, akd klausyti savo kūno. Kilo.lt rekomendacijos labia vertingos, jei neteko domėtis sveika mityba, maisto derinimu ir pan. Po kurio laiko, įgūdžiai susiformuoja natūraliai. Ojei dar ir rezultatai džiugina, tai "wawawiwa wawawow" :-)

2015-02-06 16:11:57
Slimlina, sveika mityba domėjausi visada :) Blogai tai, kad daugeliu atveju, nors ir domėjausi, bet praktikoje beveik nieko netaikiau :) Dievinau greitą maistą, vartodavau daug saldumynų. Per dieną suvalgydavau 3 - 4 tūkst. kcal. Kilo.lt buvo pažeminimas, kurio reikėjo, kad kažko imčiausi. Pagalvojau "nu va, storule, tavo vieta yra storulių svetainėje. Taip tau ir reikia". Kilo.lt labiausiai padėjo dėl kcal kiekio - supratau, kad valgau neadekvačiai daug :) Iš pradžių sudarytas 1200 kcal valgiaraštis atrodė kaip lengvi pusryčiai (rimtai? ir čia viskas????). Jau po poros dienų supratau, kad 1200 kcal laikytis negalėsiu - jaučiaus alkana kaip vilkas. Pasididinau iki 1500 kcal. Pradžioje irgi buvo blogai, bet jau kažkaip labiau išgyvenama. Toliau sekė sunkiausias dalykas - išmokti gaminti :) Ta prasme, kad gaminti ne kcal užtaisus, o kokybišką, skanų, bet mažai kaloringą maistą :) Ir atradimas buvo toks, kad... valgyti galima tiesiog nerealiai skaniai. Ir gana daug, jei neprivarai visokių nereikalingų taukų, grietinių, majonezų ar cukraus. Taigi, to pasekoje aš net nejaučiu, kad laikausi kokios dietos. Aš tiesiog maitinuosi protingai (sąmoningai nevartoju žodžio "sveikai", nes ne visados sveikai - būna ir saldumynų, ir greito maisto, ir pan.). Ir tikrai kiekviena gali gyventi gana laisvai ir atrodyti gerai ;) Būkite drąsios, eksperimentuokite ir atraskite savo kelią :) O pabaigai... Svarstyklės - ne priešas, jos - geriausias moters draugas. Būtina svertis mažiausiai kas 2 sav. Visą gyvenimą. Nes tik taip pastebėsime, kada imame "didėti". Didelė problema, kad moterys, nustojusios mesti svorį, nustoja ir svertis, o tada jis tyliai "parkulniuoja atgal" :) Neužmeskite, mielosios, svarstyklių ;) Net tada, kai jau sveriate tiek, kiek norite :)
2015-02-07 01:09:22
pritariu Ligitai, kad reikia išmokti valgyti protingai, bent jau man tai tikrai. Žinoma ir sveikai. Tik kaip atšvęsti bulviakasį be riebaus kugelio, ar Užgavėnes be sočių blynų???? Tai va aš bandau bent jau išmokti ir tas blogybes valgyti su saiku. Blynų valgymo varžybų jau nebėra šeimoje: visiems po tris blynukus ir gana, kugelį paragauju ar skanus ir su dideliu malonumu vaišinu draugus. :-):-):-)
Turbūt likčiau nesuprasta, jei savo draugus pavaišinčiau čia taip visų pabodusiais grikiais su tunu.:-( :-( :-(
Sutinku draugauti ir su svarstyklėmis. Taip tai būtina.
2015-02-07 12:54:47
Loreta, o kiek bulviakasių arba Užgavėnių per metus būna? :) Jei atmintis neapgauna, tai po 1 ;) Dėl to, kad suvalgyskite daugiau porą kartų per metus, nieko nenutiks :) Problemos tada, kai sistemingai valgoma per daug. Tai pirma. Antra... Visi bijo bulvių/kugelio. Aš - ne. Dažnai kepuosi ir tą patį kugelį, tik nedarau jo riebaus :) Standartinės mano kugelio sudedamosios dalys - bulvės, kiaušinai, neriebus pienas, svogūnas, česnakas, daug prieskonių, krapai. Esant norui dedu morkų, pievagrybių, paprikos, čili pipiro, manų, miltų, virtų ar kepintų pieniškų dešrelių, netgi... krabų lazdelių. Rečiau - kepintų spirgučių. Valgau aš jį be grietinės ar kitokių padažų. Ir svorio metimui man jis visiškai netrukdo :) Manau, kad kugelio kepimas yra vienas iš tų dalykų, ką tiesiog reikia išmokti daryti protingai :) Nes protingai iškeptas kugelis - dietos draugas :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS