Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Nevalgau emocijų
2014-11-20 00:33:07
As tai tik tyliai kamputyje zaviuos jusu visu pasiekimais :) Nuosekliai seku tavo, Gazele, linksma dienorasti :D Tik stai man paciai kol kas sunkokai sekas. Rodos labai greiztai laikaus mitybos ir saziningai sportuoju be simuliaciju 3 kart i savaite, ir siaip stengiuos daugiau vaikscioti, laiptais laipioti (dirbu 5 aukste), bet jau tas bjaurybe svoris... per 9 dienas siaip taip 1 kg nusirito. Ir tai kazin, gal tiesiog si karta be makiazo sveriaus :D Vilties dar neprarandu, nes nepaisant kilogramu apimtys mazeja :)
2014-11-20 19:37:13
O, skaitytojų, pasirodo, yra visgi :-D Ačiū visiems už komentarus!

2014 11 20, Kt
Pusryčiai: kava ir jogurtas su persikais (278)
Priešpiečiai: bananas ir obuolių pyrago mikro gabalėlis (vaišino) (192)
Pietūs: sumuštinis su sūriu (226) - PMS, nesibarkit. NORIU SŪRIO ŠIANDIEN :-D
Pavakariai: trapučiai su šokoladu (273) - o nom nom nom prieš SPORTĄ

SPORTAS (kažkaip sunkiai atpuškavau 45 min.ant elipsės sporto klube... Gal kad mažai miegojau. Ir reikia naujo playlisto!)

Po sporto - baltyminis kokteilis (kilo.lt receptas) - apie 200 kcal, bet jos į bendrą kcal biudžetą nesiskaičiuoja dietologė sakė :-P Kaip faina B-)

Vakarienė: grūdėta varškė su aviečių uogiene (215)

Iš viso: 1184 (be balt.kokteilio)

Šiandienos įžvalgos:
> Varškė su medum ir cinamonu yra mano karšta meilė. Nuo pirmo šaukšto. Papigiai varškė, pašildyta mikrobangėj tapo guminė, o litu brangesnė, net tokio pat liesumo - ne. Tai pigią valgyt tik šaltą. Vakare taip skanu su šiltu medum, šilta varškė... Ir labai sotu!
> Kokteilinė yra stebuklas. Aš vis dar negaliu atsidžiaugti! :-D Plaku ir sau, ir kitiems. Tikrai labai sveikų receptų yra! Artimiausiu metu kažkokį su pienu ir migdolais prieš miegą išbandysiu. Labai knieti! Toks truputį kvepia Kalėdom..
> Progresas skysčių pasaulyje - apie 1000 ml šiandien mano sąskaitoje. ;-D
> Reikia nusipirkt cinamono lazdelių, bet niekaip neprisiruošiu kur į didesnę pardę palėkt. Kol kas naudoju tas drožles (liekanos ten iš tikro, pasirodo..), bet arbatoj jos susivelia.. Nea. NE TAS. Reikia lazdelių.

Namie badas. Na, tiksliau, nieko nepagaminau, tai žiauriai kyla noras valgyt visokius šūdniekius. Todėl šiandien vakare labai stengsiuosi prisiversti ką nors pagaminti - artimiausiuose planuose cukinijų laiveliai, tik įdarinėsiu varške, ne mėsa, ir daržovėm. Dar nusižiūrėjau vieno RAW tortuko iš riešutų, kurie tampa varškės pseudoskoniu. Čia šeštadienį, po to, kai pasisversiu imsiuos turbūt.

Svoris juda, apimtys turbūt irgi, bet jau įlendu į suknelę, kuri nesusisegė - dabar tik braška siūlės :-D Ta 80% nebetinkanti spintos dalis labai motyvuoja stengtis, nes svorio aš priaugau apie 12- 14 kg/du mėn. po žiaurios žarnyno infekcijos iš Ispanijos, praeitą vasarį. Tada per vasarą tik maždaug nusistovėjo tas nesveikas alkis, kuris mane kankino po ligos (2 savaites gyvenau lašelinėm, išsibalansavo medž.apykaita), o dabar jau smagiai ir krenta.

Žinot, kas man labiausiai patinka? AŠ NEGRAUŽIU SAVĘS. Aš lėtai, bet užtikrintai siekiu savo tikslo. Aš save myliu. Aš sau graži. Aš baigiu šitą narcizišką rašmeną. :-D

Einu pasnausti. Sėkmės, lašiakų tirpinimo broliai ir sesės! :-)
2014-11-20 19:41:01
ErnaAlex - kad kg kristų, turi būti nuo ko jiems kristi :-) Jei yra, bet sunkiai krenta, kažką ne taip darote. Aš labai linkiu jums nepasiduoti, laikytis ir siekti toliau. Gal labai lėta medž.apykaita? Tokiu atveju jai reikia išsijudinti.. Nors 1 kg per 9d. yra visiška norma. Kuo nepatenkinta? :-) Viskas ok.
2014-11-28 09:44:47
2014 11 28, Pn

O siaube, nerašiau visą savaitę, bet gyvenau kosminiu greičiu ir ritmu - visų pirma, sugedo maisto svarstyklės, nuolatinis neišsimiegojimas dėl mažai laiko, dar krūvos reikalų... Šiandien pagaliau LAISVADIENIS, kirpyklos, manikiūro diena, tai tuo pačiu ir naujų svarstyklių turėsiu laiko paieškoti.

Nors svėrimasis šeštadieniais, bet jau šiandien viską užfiksuoju, nes šią savaitę -kg deja pasiekti nepavyko, tačiau bent jau nepriaugau. Tuo ir džiaugiuosi. Labai stengiausi valgyti kaip reikia, tik su kiekiais susiorientuoti - kosmosas be svarstyklių. Tiesa, prasitęsiau narystę dar 3 mėn. su 70% nuolaida (kuo mažiau kg numeti, tuo didesnė nuolaida? :-D), tai tęsiu savo misiją. :-D Ir mano Mission is possible. Aš žinau :-)

Tai suma summarum (per mėn.laiko):

Pradinis svoris - 72 kg
Dabartinis svoris - 69 kg (-3 kg)

Iki Naujųjų Metų liko: 4 sav. ir kelios dienos.
Planas: sverti ne daugiau 65 kg.

Sėkmės man! :-D
2014-11-28 20:54:45
Ar pirma saveite krenta svorisî laikausi kaip parasyta tik nelabai krenta svoris .ar gazka ne tai
Darau
2014-11-29 11:19:34
hm, su tokiu kalorijų kiekiu, kokį siūlo čia dietologai, tai negali nekrsti. pvz aš užsiregistravau trečiadienį, pasisvėriau šeštadienį ryte, t.y. 2 dienas sėdėjęs ant siūlomos dietos. rezultatas minus 1,1 kg. pasakysiu, kad man maisto trūksta, t.y. norisi daugiau (išskyrus pietus) bet gal tai pasikeis, nes mačiau, kad pirmose savaitės dienose vakarais siūlomas "sotesnis" patiekalas. na bus matyti, bet bendruoju atveju siūlomas kalorijų kiekis yra kur kas mažesnis nei reikia "norimai" kūno masei pasiekti ir ją išlaikyti tokią neturint aktyvaus fiziio krūvio. t.y. svorio kritimas užprogramuotas kiekvienam, su sąlyga, kad bus preciziškai laikomasi dienos meniu.
2014-11-29 18:58:31
Irute - jeigu viską darote kaip reikia, kaip rekomenduota ir parašyta, tuomet turi kristi. Nežinau Jūsų amžiaus, tačiau tam įtakos gali turėti sveikatos būklė, ligos, menopauzė, vaistų vartojimas ir dar daug dalykų. Pasikonsultuokite su dietologe. :-)
2014-12-01 06:24:30
Ehm...man svoris pirmomis savaitėmis krito labai lėtai, ir šiaip kai skaitau kiek kiti numeta skamba nerealiai. Bet - aš esu įsitikinusi, kad geriau lėtai stabiliai lai krenta nei greitai nukrenta ir greitai atauga. Vertinti savaitės rezultatus be galo sudėtinga - pas mane rezultatai labai netolygūs. Vieną savaitę -1kg, kitą 0...
2014-12-01 10:03:31
O aš neseniai skaičiau, kad čia visiškas mitas, kad kuo greičiau numesi, tuo greičiau ataugs :) Lygtais britai darė eksperimentą, kuris įrodė, kad abi grupės (tiek lėtai, tiek greitai metusios svorį) ataugo jį praktiškai vienodai :))) Išvada - svorio augimą PO dietos lemia ne dietos trukmė ar griežtumas, o tavo mityba :) Jei laikeis pvz 1500 kcal dietos, numetei svorį iki pvz. 65 kg., o tada "nustojai" laikytis dietos ir tavo dienos norma padidėjo iki kokių 3000 kcal, tai aišku, kad po kokių metų vėl sversi pvz. 80 kg :)) O svorio metimo greitį, manau, lemia individualūs dalykai - medžiagų apykaita, kcal norma, maisto derinimas, valgymo laikas ir t.t. ir pan. Nėra gero ar blogo būdo numesti svorį :) Yra tik blogas būdas jį ataugti - po dietos imti maitintis, kaip iki jos :) Aš pvz. sau šventai pažadėjau, kad po dietos mano kcal norma neviršys 2000 kcal/d. Jei viršys... Būsiu pati kalta :) Beje, kiek žinau, numesti iki 1-2 kg. per savaitę laikoma normaliu svorio metimu :) Vėlgi... Jei žmogus sveria pvz. 170 kg., tai manau, kad ir 3 kg/sav. normalu :) Nes kitaip gi visą gyvenimą mes ir nenumes :))))
2014-12-01 14:38:35
Sveiki! :-)

Na, apie tą svorio kritimo greitį, tai manau labai individualu ir daugiausiai priklauso nuo turimo antsvorio (sveikam žmogui, turiu omenyje). Daug antsvorio, tai po daugiau kg ir gali kristi. Kita vertus, žiūrint kokia kcal norma paskirta. Jei ji 1200 kcal/p, tai realiai organizmas negauna nieko papildomo, o tik jam išgyventi reikalingą dozę. Tokiu atveju neįsivaizduoju, kaip gali nekristi svoris. Tada kažkur kitur reikia ieškoti kabliuko.

Kas liečia tą ,,mokslinį'' tyrimą dėl kg ataugimo, tai jis visiškai neatrodo moksliškas, pasikaičius. Tiesiog neatitinka tyrimo kriterijų. Ir aš tokiais straipsniais išvis nepasitikėčiau. Ypač, kai juos visokie delfiai platina :-) Skaitau daug tikrai mokslinės literatūros apie nutukimą, antsvorį - mityba svarbiausia, nors yra milijonas kt.priežasčių. Kol kas niekas nieko per daug naujo neatrado. Ir logiška - numeti, imi kimšt, ataugi.

Grįžtu į raportavimo rėžimą :-D
O mano šiandieninė diena atrodo taip:

Pusryčiai: kava ir gr.varškė su braškėm (265)
Priešpiečiai: mandarinas ir sūrelis (194)
Pietūs: mikro balandėlis ir bulvė (334? kcal imant statistinį balandį :-D )
Pavakariai: du bananai, nat. obuolių sultys (261)
Vakarienė: jogurtas su agrastais (206)

Iš viso: 1260 kcal

Dar buvo keli nesuskaičiuojami kąsniai nepavykusio gaminimo, tai čia +/- 100 kcal.

Sportas: sporto klube 45 min.kankinsiu elipsę; šokių repeticija (1val.), pasivaikščiojimas su šuniu (15 min. vakare).

Skysčiai: na, panašu, kad ir taip numesiu svorį, nes nesigeria visai! Kita vertus, pradėjau gerti kavą jau beveik visai be cukraus (dėdavau 3 šaukštelius!) ir tai laikau MILŽINIŠKU pasiekimu :-))))

Sėkmės visiems riebalų degintojams!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS