Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Teisingos gyvensenos link
2014-11-09 14:22:03
Sveiki, pajutau ir aš poreikį surašyti, ko pasiekiau dalyvaudama kilo.lt, ir ko išmokau, galbūt ir kitiems bus naudinga, o ir sau pačiai gerai iškloti ant popieriaus užtvirtinimui.

Esu čia jau lygiai 2 mėnesius ir per tą laiką mano pokyčiai:
Svoris nuo 62 kg iki 57,6 kg (-4,6 kg)
Klubai nuo 98 cm iki 92 cm (-6 cm)
Liemuo nuo 87 cm iki 81 cm (-6 cm)
Šlaunys nuo 56 cm iki 53 cm (-3 cm)

Ko išmokau:
1. Kad sveikas maistas gali būti ir skanus. Iš dalies atradau skanius patiekalus, o iš dalies tiesiog daug kartų valgydama pamėgau, pavyzdžiui, obuolius.
2. Išmokau kelis greitus ir sveikus receptus, kurie visad padeda, kai neturiu laiko.
3. Visiškai atsisakiau anksčiau dievintos grietinės. Jei labai reikia, pakeičiu ją graikišku jogurtu “Aistė” - labai vykęs pakaitalas.
4. Saldumynų valgymą perkėliau į šeštadienį (mano cheat day), o paprastom dienom tą poreikį patenkinu vaisiais priešpiečiams.
5. Valgyti žymiai mažesnes vakarienes nei iki šiol.
6. Gerti daug vandens darbo dienomis.
7. Kiekvieną darbo dieną pradedu 15 min aerobikos mankšta. Visą dieną jaučiuosi žvaliau.
8. Nuolatinius užkandžius darbe prie stalo pakeičiau priešpiečių ir pavakarių valgymu nustatytu laiku.

Ko dar noriu išmokti:
1. Dažniau pasistengti pasigaminti pietus iš vakaro, o ne ryte susimesti produktus tuno salotoms, kurios pradeda pabosti.
2. Kelis sudėtingesnius sveikus receptus, kai turiu nuotaikos gaminimui.
3. Surasti, ką ir kur galiu valgyti kavinėse/restoranuose be salotų.
4. Užtektų žinoti kelis konkrečius patiekalus netoli darbo su konkrečiais tinkamais patiekalais.
5. Gerti tiek pat daug vandens savaitgaliais, kai protas veikia “atostogų” režimu.
6. Ateityje, kai pasieksiu norimą figūrą, išmokti kaip maitintis ne dietiniu režimu, bet taip, kad vis dar palaikyčiau tai, ką pasiekiau.
7. Sportuoti ilgesnėmis treniruotėmis, pavyzdžiui, rytais atsikelti dar anksčiau arba skirti tam daugiau laiko vakare/savaitgaliais. Pirmiausia po 30 min, šiek tiek vėliau ir po 45 min.
8. Susirasti mėgstamą sportą, kuris nepabostų arba kelis, kuriuos galėčiau tarpusavyje kaitalioti.
2014-11-09 16:18:43
Labai geros pamokos ir sėkmės su ateitimi! :)
2014-11-09 18:26:06
Pritariu, kad čia yra daug skanių ir sveikų patiekalų,o šiaip labai pritariu jūsų mintims.
2014-11-10 09:37:20
Beje, skatinu ir jus pasidalinti savo išmoktom pamokom arba tuo, ko dar norite pasiekti. Nes tikriausiai labiau nei gražesni skaičiukai mūsų gražias figūras palaikys teisingi įpročiai :) Arba gal turite patarimų, kaip man pasiekti savuosius tikslus?
2014-11-11 06:31:21
Gile, nuostabūs pokyčiai!
Aš išmokau daug, atradimas - galiu valgyti beveik be grietinės, padažų, sviesto - o šių produktų buvo labai daug mano ankstesniame meniu. Atradau, kad taip maitinantis geriau jaučiu visų produktų skonį, net salotų, kurias iki šiol laikiau beskonėmis :) išmokau gyventi be saldumynų, o į kavą dedu perpus mažiau cukraus.
Noriu išmokti: kaip įmanoma geriau suderinti savo dietą su šeimos valgiaraščiu, kol kas gaminu dažnai sau atskirai... Atsirinkti ką ir kokiais kiekiais valgyti ne namuose. Beje, atradau kad kavinukėse su maistu prastai - pyragėliai, riebios salotos ir t.t...
Mano pokyčiai -2kg per mėnesį. Labiausiai svorio pokyčiui jaučiasi mano nusidėjimai, jei savaitė tvarkinga - pokytis didelis, jei tik imu nukrypti, pokytis minimalus :)
2014-11-11 12:10:41
Gile, sveikinu :) Mano pokyčiai yra 4 kg. per pirmąjį mėn. :) Siekis - dar 5 kg. Tikiuos, kad tam užteks dar 5 - 6 sav. :) Gimtadienį noriu sutikti graži :) Koks mano "receptas"? NEVALGAU pagal Kilo.lt valgiaraštį. Beveik niekados. Valgau tai, ką noriu, BET stengiuosi tilpti į 1500 - 1600 kcal normą. Taip pat žiūriu, kad maždaug 2/3 būtų angliavandeniai, o kitkas - baltymai ir riebalai (riebalų santykį stengiuosi kiek įmanoma sumažinti). Nesportuoju, nes pamačiau, kad sportuojant svorį mesti sunkiau (apetitas didėja), bet nevengiu pavaikščioti ar kitos veiklos aktyvesnės organizmui išjudinti. Gaminu labai įvairų maistą (neatsisakau netgi daugelio bijomų bulvių). Tiesiog nebepiktnaudžiauju visokiom picom, sušiais, riebiais restoranų kepsneliais, kiauliena (šita mėsa yra blogis, aš jos praktiškai visiškai atsisakiau). Kas liko mano meniu - visos kruopos, daržovės, vaisiai, įvairi liesa mėsa, žuvis, netgi pieno produktai, įskaitant sūrį, ir tiesa retai - saldumynai (šokoladas, obuolių pyragas ir pan.). Mano patarimas būtų atrasti kiekvienam tai, kas jam tinka, nekankinti savęs, jei pvz. nenori kažko iš siūlomo meniu. Pagaminti maistą nekaloringai ir skaniai nėra taip jau sunku :) Tik praktikos reikia nebijoti ;) Beje, vandenį keičiu fantastiško skonio arbatom, kurias dažnai gardinu medumi. Daug maloniau ir lengviau išgerti. Ypač žiemą :) Kas dar... Ai, nepraktikuoju aš tos cheat day. Jei noriu šokolado, tai geriau suvalgysiu iškart 10 gr., nei po savaitės sukirsiu 100 gr. Man regis, ta diena yra šiek tiek blogis ta prasme, kad jei iki jos "augini" savo norus visą savaitę, tai gali ir 4000 kcal per dieną suryti. Išvados? :) Mesti svorį gali ir turi būti lengva ;) Jei sunku, reikia ieškoti kito būdo :) Nėra griežtų taisyklių, kurių galėtum laikytis visą gyvenimą, tad geriau pradėti tiesiog teisingai gyventi jau dabar, o ne "dietintis" ir laukti, kada jau čia ateis ta diena, kai vėl galėsi RYTI... Beje, net gėda prisipažinti, bet mano kcal norma iki "dietos" buvo... manau, apie 3000 - 4000 kcal. Ir tai 28 m. sėdimą darbą dirbančiai moteriai. Dėkoju Dievui, kad nepriaugau svorio iki 100 kg. Ir kasdien šiek tiek bijau, kad jau NIEKADOS nebegalėsiu tiek valgyti, kad nuo šiol visą likusį gyvenimą galėsiu suvalgyti max 2000 kcal/per d. Bet jau pratinuosi :) Linkiu visiems lieknėti maloniai :)
2014-11-11 20:10:55
Labas :-) Sveikinu su tokiais pasiekimais, šaunuolė!

Kavinėse galima valgyti iš esmės viską, taip pat kaip ir beveik visą naminį maistą tik esmė yra kiekyje... Jeigu salotų kavinėje galima suvalgyti maxi porciją, tai renkantis kepsnį su daržovėm ir bulvių koše, pastarosios liesti jau nereikia, taip pat po tokių pietų dar užsisakinėti desertą, o prieš tai dubenį sriubos.. Viską galima valgyti tik turi būti SAIKAS. :-)

Sėkmės Tau!
2014-11-24 20:36:44
Ačiū visoms už linkėjimus, komentarus ir pasidalinimus :) Matau, kad ne vienu klausimu turiu bendraminčių.

Ką gi, praėjo du su puse mėnesiai. Manau, patibulėjau dar labiau. Pirmiausia - išmokau šiek tiek valdyti savo Cheat day. Iš pradžių per jas prisirydavau tiek, kad net pajudėti būdavo sunku. Dabar šiek tiek patobulėjau, o per pastarąją spėjau net porą kartų išalkti :) Pasiekimas :) Visgi labai nesigraužiu, kad iki šiol taip uoliai valgydavau per Cheat day, nes manau, kad natūraliai turi ateiti supratimas, kad man nereikia tiek maisto, kad geria jausčiausi. Malonu, kad jaučiu, kaip tas supratimas artėja.

Taip pat vis labiau jaučiu, kad finišo tiesioji artėja, tik ji, atrodo, bus labai ilga. Svorio numesti beliko apie 1 kg, bet lengvas riebaliukų sluoksnis laikosi tarsi ant viso kūno. Čia tikriausiai teks dar ilgai sportuoti, kad jo visai atsikratyčiau :) Bet, aišku, rezultatai po truputį ryškėja.

Dar vienas dalykas, kuris ryškėja, yra mano problemos su nugara. Kol sportavau neintensyviai ir daugiausia bėgiojau, nugara nesiskundžiau, nors žinojau, kad ji šiek tiek kreiva. Visigi dabar, kai svoris krenta, vis dažniau pradeda skaudėti nugarą. Labai tikiuosi, kad tas skausmas labiau reiškia tai, kad bendrai padėtis gerėja ir čia tik reiškia, kad raumenys persiskirsto ir (labai čiūrikai) tiesėja nugara. Bent po truputį. Žiūrėsim, kaip bus toliau, gali tekti ir pas gydytojus apsilankyti..
2014-12-01 14:59:06
Gile, jeigu atvirai, tai nuo čia pateiktos programos, nugara tikrai nepatiesės... Skoliozė yra gydoma spec. kineziterapinėm programom ir jų tikslas yra ne ištiesinti kreivą stuburą, o suformuoti pusiausvyrą tarp išlinkimų, kad stuburas būtų subalansuotas. Tam gali reikėti treniruoti ne visą nugarą, o pvz. tik vieną pusę... Eik pas gydytoją, skausmas yra blogas ženklas šitoje situacijoje ir tau tikriausiai visiškai netinka šita mankšta. Juk ji nespecializuota, skirta sveikam žmogui, kurio nugara yra daugmaž standartinė ir neiškrypus. Manau, pati supranti. Skoliozė prašo individualaus gydymo!
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS