Mityba / Sveika mityba / Pasryčiai
2014-06-06 12:37:20
as irgi turiu sita problema, viskas kyla atgal per pusrycius. As saves labai neprevartauju, valgau po truputi ir tai, kas man skanu. jei valgau virtus kiausinius su duona, tai suvalgau du trynius ir pora kasniu duonos, nes baltymu nemegstu. Jei kose su uogom ar bananais, tai koses porcija stipriai pamazinu, kad skanumynu butu daugiau negu koses :)
2014-06-07 00:14:04
na manau, jei kyla problema pakeisti poziuri i kasdienybe, pradet judet ar tiesiog maitintis pagal sioki toki rezima, tai nera motyvacijos kazxka keisti ir tiek. tai skamba gana juokinga, tuo paciu ir pazistama, kad tipo ai sunku, ko cia save prievartaut. na jei uzsiregistravimas tinklapyje isties kazkiek numalsina sazine ir atseit jauciasi viduje kad "tipo" kazka darau kad pakeisciau savo isvaizda ir pan. tai linkiu pasavarstyti ar tai ne eilinis nesekmingas silpnos valios ir motyvacijos trukumas. jei jau gyvenime susitvarkome su daug problemu nejau negalime susitvarkyti su savimi ? o gal butent atvirksciai, gal kai pajegsime suvogti ir pradeti rupintis savimi atsakingai o ne istezusiai, ir kitose srityse bus geresni rezultatai. Taigi linkiu suvokimo, supratimo ir pajautimo ko norite ir ar turite pakankamai stiprybes pasiekti savo tikslus.
2014-06-07 13:52:19
Raassa, ne is karto Maskva pastate! (rusiskai sis posakis skamba geriau).
o kad bandant kazka keisti, iskyla vienokiu ar kitokiu sunkumu, labai naturalu.. nereikia taip jau is karto deti apie valios stoka, menka motyvacija ir pan.
nei Tamsta zinai, kiek kas kokiu pastangu ideda, nei matai, kokios kovos su savimi vyksta..na, kad ir del ledu porcijos!
todel, manau, negatyviu apibendrinimu nereiketu! peace!
2014-06-07 21:23:17
Kristina, visiskai pritariu kad ne taip iskart visak galima pakeisti. tiesa sakant klabai gerai zinau, kai maistas tampa liga, mityba priklausomybe ir kasdienybe ne kokia, todel ir sakau, kad nuo tokio eilinio pasiryzimo, buna atkrenti, tada vel bandai, ada vel ir pati tk per turbut6 men. po viusokiu suprantamai sunkiu bandymu pagaliau atsiduriau ten kur is tiesu uztenka valios ir motyvacijos. bet iki to labai sunkus kelias, pripazistu. tiesiog reikia eiti, klupi, keltis, vel eiti ir su kiekvienu paslydimu suvokti kodel taip elgiames. nes didziausia problema ne kilogramai is kazi kur atsirade, bet butent musu elgesys, del kurio jie atsirado. savianaize ir suvokimas kodel vienu ar kitu momentu parklumpi, kokios priezastys ir kaip su jomis kovoti, ar tiesiog islaukti ir kazko nepadaryyti, tai ir yra neretai vienintelis zingsnis teigiama linkme. Taigi linkiu keikvienam is musu pirmiausia "laimeti" pries savo silpnybes, tam kad taptume stiprus, o tada viska paprasta padaryti. sekmes :)
2014-06-08 11:35:05
Miela Raassa, nuosirdziai pasakysiu, pasilaikykit savo komentarus sau. Nei jus zinot is kur tie kilogramai zmonems atsiranda, nei jus cia metykites sparnuotom frazem kaip motyvacija, uzsispyrimas, saviaanalize ir valios pastangos. Esat gridejusi apie ligas, tokias kaip skydliauke, hormonu disbalansas ir t.t? Kurios per tris menesius gali uzuginti 15 kilogramu? Ka kalbėti studentei padavejai, kuri aria nuo ryto iki 1 valandos nakties ir vienintelis jos dienos valgymas yra 1 arba 2 valanda nakties? Gal pasimegauti lengvu uzkanziu, nes reikia issiklausyt saves, nevalgyti greito masito ir gamintis namuose? O del pusryciu miela ponia, tai isvis juokinga, Jus savo valios pastangomis galite sulaikyti vemima? Tai tada sveikinu Jus, nes as nemoku. Kad ir kaip stengiuosi, pavalgius socius pusrycius organizmas nugali. Patarciau ne demotyvuoti cia esanciu zmonius savo visaziniskumu, nes nera vienos taisykles visiem, tad kas Jum padejo, kitam gali but visiskai netinkama. Jei Jums musu problemos ar teisiog pasvarstumai juokingi, tai juokites, tik, nepamirskit, kad idealiu nera.
2014-06-08 12:34:47
Damos, čia mažiausiai reikia konfliktinių situacijų. Juk visi ir visos čia atėjom palaikymo, supratimo ir pagaliau pasijausti ne vienos.
Reiktų susilaikyti nuo apibendrinimų - visų išties skirtingi tikslai, organizmai ir galimybės, o juk ir savos tiesos nebūtinai yra tokios jau tiesios.
Kai sekasi gerai, pozityviai tuo pasidalinkim, kad įkvėptumėm kitus, o kai blogai - būtinai atsiras tokių, kurie įkvėps mus. Nereikia to "man gerai sekasi, o jums blogai, nes nedarot visko taip kaip aš".
Būkim draugiški.
2014-06-08 15:34:38
Ruta, mano atvejis butent tas - 3 men- plius 15 kg... kaip ? kodel ? is kur?
o del pusryciu ( juk apie tai ir tema), bandysiu... kazkaip. gal is pradziu teks prasiilgint laika iki 1 val. nuo pabudimo.
bandom, mergickos, gal kaip nors...:)


2014-06-08 16:08:23
p.s. bandau uzsiimti savianalize.. kai surukiau pirma cigarete buvo ziauriai bloga. ir nepasakyciau, kad patiko rukyt kokius metus! rukiau del "fasono"- drauges, vakareliai, kava ir cigarete. kol tai tapo iprociu.. (prasau, nesijuokit, kas nesupranta tokiu bedu) ..
gal ir su pusryciais butu panasiai? ( jokiais budais nelyginu blogybes -rukymo- su sveikais pusryciais..)
gal negalesiu kasnio praryt, na, kokias kelias savaites.. o gal po to noresiu pusryciu 15 min nuo pabudimo?
juk, sakiau, esu naujoke.. mano vardas kristana.
patarkit, ka daryt su tais pusryciais.


2014-06-08 16:52:30
Bandykit po truputį tuos pusryčius valgyti, bent kažką perkąskit laiku, o kas liks suvalgykite truputį. Valgymo ritmas tikrai yra įpratimo dalykas.Juk yra ir žmonių, kurie gali vos pavalgę eiti miegoti ar net naktį atsikelti tam, kad pavalgytų, nors net sunku įsivaizduoti.

Bet jei jums 15 kg priaugo per 3 mėn tikrai be jokios priežasties, tai būtinai lėkit pas gydytoją.
2014-06-08 17:19:16
net nežinau gerai tai ar ne, bet turbūt apetitu skųstis negaliu JOKIU paros metu.. :D žinoma, dabar, kai pusryčiai privalomi, tai yra gerai, nes visada godžiai viską sulapnoju, bet šiaip... norėčiau būti iš tų, kuri valgo tik tam, kad gyventų... :D
Žinoma, jei pusryčiai net vimdo.. net nežinau, kuo patart. Bet kitu atveju gal reikėtų bandyti prieš tai dieną labai anksti pavalgyti vakarienę.. kokią 7, o nueiti miegoti apie 12.. tuomet ryte organizmas tikrai turėtų būti praalkęs. Dar padeda rytinė mankšta. Jei atsikėlus gerai pasimanktiname kokias 15-20 min. organizmas išsijudina ir skrandis pradeda dirbti. O jo darbui reikia kuro.. tai jis mielai turėtų priimti siūlomą maistą.. :)
Gal.. sakau, čia pasvarstymai, nes mano apetitas toks, kad pusryčiams sukirsti keturis keptus kiaušinius - jokių problemų :D
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS