Mityba / Sveika mityba / Pasryčiai
2014-06-02 16:21:28
Sutinku, kad reikia žinių, bet kartais vien jų nepakanka :) Dar labai reikia ir valios pastangų :)
2014-06-02 19:10:38
Mano valgiarastis toli grazu nebeatitinka dietologes. Svoris gal siek tiek ir sustojo krist, bet su dietologes mityba buciau viska metus po pirmos svaites.
2014-06-02 19:48:05
O kas buvo negerai su dietologės meniu?
2014-06-03 00:35:03
Tiesiog tas maistas man nepriimtinas ir neskanus :) tuo labiau negaliu kiekviena savaite valgyt to paties. Su dietologes meniu turejau savaites begyje ismesti daug sugedusiu produktu. Po virtu brokolu porcijos tubut mano mityba butu baikta. Tiesiog parinktas maistas buvo beskonis ir neivairus. nei as akrvute, nei as arkliukas, kad valgyciau tik avizas ir zalumynus :) vistienos krutinele taip pat nera pats megstamiausias mano patiekalas, tai as ja valgau tikrai ne kiekvien diena. As nusprendziau, kad gal geriau as kilogramu atsikratysiu letai, bet jausiu malonuma valgant :) Visi patiekalai buna is sio valgiarascio, taip pat nevalgau po pietu vaisiu. Suprantu, kad vista tikrai geriau negu mano megstami makaronai su farsu (sis patiekalas taip pat yra cia), bet as kolkas nusprendziau mityba deliotis pagal tai, ko as noriu, svoris neauga, dar ir po truputi krenta, tai gal viskas ir gerai :)
2014-06-03 12:27:10
Jei tie brokoliai virti be nieko, tai tikrai nesistebiu, kad nepatiko :) bet pasidarius juos su žolelėmis, picos prieskoniais ar pan, brokoliai gali būti labai skanūs. Prieskonių juk galima dėtis kiek tik nori.
2014-06-03 12:51:36
Man brokoliai skanu su omletu :)
2014-06-04 12:31:03
Vakar sužinojau, kad grybai vakarienei negerai, pasirodo jų nespėja iki miego suvirškinti :/
2014-06-05 19:52:05
na man pasisekė, kad as jau pusę metų gana "keistai" paprastai maitinuosi, ty. be specialiai dedamų tiek augalinių tiek gyvūninės kilmės riebalų ir be miltinių patiekalų. priežastis dėl geros savijautos. matyt glitimui yra jautrumas. o riebalai tiesiog lengvą pykinimą keldavo. taigi mitybos planas turbūt lengviausia dalis.
Siūlau pabandyti tokius pamirštus patiekalus, kaip varškė+šlakelis pieno ir saukštelis medaus bei cinamono. padarai košyte su šakute ir dedi 1min į mikrobanginę. Skanu. Bet tik tiems, kas pratęs prie natūralių skonių. sakoma nori pajusti skonį nedėk papildomų skonių, pvz. cukraus, perteklinai druskos ir pan.
2014-06-06 12:33:54
labas, esu naujoke..
kaip prisiverst suvalgyt pusrycius 30 min nuo pabudimo, kai turbut 10 metu mano pusrycius sudare balinta kava..?
ajajai, speju, nebus lengva...
2014-06-06 12:36:56
p.s
kartu nuo 05-30, bet 06-06 nepajudejau nei keiciant mityba, nei sportuot pradejau...
nors kuola ant galvos tasyk..:))
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS