Mityba / Sveika mityba / gal kas galit patart kaip pradeti laikytis dietos butu lengviau?
2014-05-25 12:41:58
Gi galima užsiklijuoti, ir rubuiliukų nuotraukų, kurie kemša nesveiką maistą ir tortus ir gražių treniruotų kūnų. Tada matysis skirtumas ;) Iš tiesų tai Neriute gerai parašė, kad labai svarbu laikytis dienos maisto rėžimo - valgyti laiku ir tinkamą kiekį, tada organizmas nebadaus ir mažiau reikalaus nusikalsti sau vakarais. Kai laaaaaaabai noris kažko vakare dar, po vakarienės, siūlau lėtai išgerti stiklinę vandens. Ir vengti šalia kramsnojančių artimųjų :D sunku pradžioje, bet paskui įsivažiuoji. Juk reikia kažko atsisakyti ;) Jei darysi tą patį kaip ankščiau, tai ir veidrodyje matysi tą patį.
2014-05-25 21:04:33
Buvau savaite poilsinej kelionej,ten visiskai pameciau rezima, ir gryzusi nebegaliu sustot valgiusi. Ka daryti? Nes jei nieko nedarysiu bus labai labai blogai.
2014-05-25 22:15:04
turėtų patart Mokytojai:) gyrėsi gi, kad turi psichologę... bet abejoju, kad ką patars. nežinau, tokiais atvejais, ko gero, tik pati turėsi vėl susimti.man taip: susiimu, vėl pamirštu, išsimušu, et:( nieko gero su manim:(
2014-05-26 10:46:15
Mane tai motyvuoja vis gerėjanti savijauta , atsirado daug energijos , kažkur dingo tas "tinginys" , kuris traukė prigulti , kramsnoti ir nieko neveikti . Dar tik trečia savaitė , o jau nukrito 4 kg , mane tai užveda. O svarbiausia , kad tikiuosi sveikatos pagerėjimo , nes labai skaudėjo kojos , plėtėsi venos , visa kaip "maišas" buvau , drabužių neįmanoma nusipirkti . Man svarbiausia geresnė sveikata , ir tai kad "aš galiu " tapti lieknesnė , linksmesnė ir nesu beviltiška storulė , bet galiu keistis :) Linkiu sekmės visiems dalyviams :)
2014-05-26 11:37:28
As, jei truksta maisto dietoj, dazniausiai renkuosi morka arba pomidora, nezinau ar gerai, bet man padejo pirmom dienom. Ir kaloriju nedauk, o po savaites jau uztenka ir to kas yra meniu :) As dar nuo senu laiku, jei noriu velai vakare valgyt einu atsilenkimu 30 padarauir po to dantu valyt su siulais skalavomo skysciais ir 5 min su sepetuku (zodziu kuo kruoksciau). Gal ir juokingai skamba, bet man labai padeda :)
2014-05-27 14:45:50
Metu skonis tikrai padeda "užmušti" alkį. Galima pabandyt gumą pakramtyt. Man vakarais padeda vanduo su citrina ir mėtom, kartais skonio pakeitimui į vandenį įdedu kelis gabalėlius agurko. Prideda gaivų skonį :) O šiaip jei jau alkis užmigt neleidžia, geriau rinktis pvz agurką, kurio pagrindą sudaro vanduo nei vaisių, nes jie daugiau angliavandenių turi (pomidoras irgi vaisius :D), kurių vakare reikia privengti.
2014-06-10 18:19:57
Mielieji, tik nemalšinkite alkio kramtomąja guma :D Kramtant ją išsiskiria skrandžio sultys, kurios tik erzina skrandį. Jis maisto negauna ir dirba tuščiai. Tokiu atveju prasideda skrandžio skausmai ir kitos bėdos.
2014-06-11 15:59:51
Matau, cia turbut visus kankina vakaro sindromas :), panasu ne as vienas megau pasilepint vakarais po sunkios darbo dienos :)) Atsimenu prisipirkdavau maisa visokio gerio, pasileisdavau koki filma ir kimsdavau, atrode tobulas vakaras, jau nuo pietu motyvuodavo greiciau apsimust darbus :).
Pradejus laikytis dietos atsilaikydavau iki darbo pabaigos be problemu, bet grizus namo kosmaras, taciau po dvieju savaiciu iprociai pasikeite, be to labai motyvavo itin pagerejusi savijauta, pradejau geriau miegot. Dabar jei visgi kazko labai uzsimanau, tai pavalgau vysniniu pomidoru ir skanu, ir uzsikemsi tam kartui. Andrius juk sake, kad darzoves kuria kaloriju deficita, taigi tikrai niekaip negali pakenkti keli pomidoriukai ne pagal programa.
2014-06-17 17:39:35
Daržovės sukuria deficitą...Vistiek pomidoras turi kcal, tarkime 40. Tai jei suvalgai penkis pomidorus, tai jau bus 200kcal. Netikiu, kad organizmas sukurs deficitą.:/
2014-06-18 07:37:41
Vakarais naturaliai krenta cukraus kiekis kraujyje, tai dėl to norisi kazko uzkasti. Jei dienos metu mityboje nebus staigesnius cukraus pokycius sukelianciu produktu, tai " nenervins" organizmo ir bus paprasciau atsilaikyt vakare. Taip pat padeda rezimas, kai tvarkingai uzkandi po darbu ir po pertraukeles eini sportuot, i kina, pasivaiksciot ir pan. Griizus belieka griut miegot ar puodelio arbatos po sportu. Laikykites stebedami savo organizmus ty. Matydami jo "iprocius," , kuriuos tuomet galime keisti
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS