Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Lamestos užrašai
2014-05-05 21:00:33
Sveiki visi. Prisijungiau čia visai nesenai. Ūgis 168, svoris 64 - 66 kg (amžinai toks svyruojantis). Į svorį niekada per daug nekreipiau dėmesio, bet va dėl savo išsikišusio pilvuko visada jausdavausi nejaukiai. Taigi pagrindinis mano tikslas - plokščias pilvas. Sudaryta dieta man patinka ir leidžiu sau ją labai dažnai kaitalioti, kad ir šiandien vakarienei buvo lyg ir kiaušinis, bet aš pasikeičiau į kokteilį, nes kažko saldaus norėjau, tik žiūriu, kad būtų dienos normoj pakankamai baltymų ir riebalų nedaug. Su sportu problemų niekada neturėjau. Bet didžiausios problemos su prisiruošimu sportuoti, vis atidėlioju ir galiausiai taip ir nueinu miegoti nepasportavusi. Nusprendžiau vesti savo užrašus. Gal kai teks prisipažinti apie kiekvieną praleistą treniruotę, taip nebepraleidinėsiu :D man treniruočių daug nesudaryta, tik 3 kartai per savaitę, bet čia su sąlyga, kad 4 kartus per savaitę bent valandai išeisiu pabėgioti (pati to norėjau). Ai taip vanduo. Va čia didžiausia problema, niekaip neišmokstu gerti vandens. Va kad ir šiandien išgėriau tik 200 ml iki dabar.
2014-05-05 22:12:41
sveika :) ka go linkiu sekmes :) o del vandens gerimo jei vanduo bus visada salia manau kad vietoje 200 ml staiga taps 2 litrai :D
2014-05-05 22:26:52
Sveika prisijungusi:) jau ne kartą esame čia patarę dietos kaitaliojimo dalyką.. Kaista, kad yra sudaroma galimybė laisvai keisti, nors iš tirkųjų tai turi būti griežtai suderinta su dietologe.. nes svarbu ne tik kalorijų atitikimas, bet ir sudedamosios dalys, etc.:) na nebent tu ta laimingoji, kuri bet kaip kaitaliodama vis tiek meti svorį.. :))) nes šiaip tie keitimai savavališki nepadeda.. :))))
Sėkmės! būk ryžtinga ;)
2014-05-05 22:33:52
o kaip sekasi visiems gerti vandeni...nes man tai sunkiai...as zalia arbata dar geriu geriu..isgerociau man paskirtus 3200 ml, bet vandeni...
2014-05-06 01:30:47
jeigu neturiu butelio visad po ranka, tai gal 1500 pasiekiu. bet kai vanduo po ranka (ir geriausiai kai konkrečiame tūryje apibrėžtoje pakuotėje) tai visai ne bėda. Tuomet minimum 2l per dieną išgeriu, Kai sportuoju - visus tris :))) anksčiau iš viso negerdavau, o dabar vos pabudus labiau už tualetą noriu stiklinės vandens :)
2014-05-07 17:38:01
Mild, dėl kaitaliojimo, tai gal ir negerai. Bet aš kiek pastebėjau, tai tas tvarkaraštis kur sudarytas yra nuolatinis, o juk kiekvieną savaitę taip pat nesimaitinsi :D be to, kartais manau gerai atsižvelgti į tai ko norisi, juk organizmas turėtų reikalauti to ko jam norisi. Manau svarbiausia palaikyti riebalų/angliavandenių ir baltymų santykį dienos normoje ir stengtis grynus angliavandenilius pirmoj dienos pusėj vartoti, o link vakaro tą maistą, kur daugiau baltymų :)
2014-05-07 20:25:39
jei aš atsižvelgčiau į tai, ko mano organizmas nori - tai dažnas svečias racione būtų šokoladas, traškučiai, riešutai, ledai ir alkoholis.. :D deja, linkusi ignoruoti organizmo poreikius :))) aš su tuo pačiu valgiaraščiu gyvenau mėnesį - tikrai negaliu pasakyti, kad labai įkyrėjo. Net gerai, kai atėjus į parduotuvę nereikia sukti galvos, ką čia rytojui pasigaminus, o puikiai žinai, ką turėsi valgyti.. :) vis dėlto po mėnesio keletą patiekalų pakeičiau. Dietologė patikrino ir palaimino mano pakeitimus. Taip dabar dar mėnesį maitinsiuos :))) po to gal vėl keisiu kažką. Būtų sunku, jei būtų daug mano nemėgstamų dalykų, bet kadangi pas mane karaliauja varškė, bananai, kiaušiniai ir vištiena - tik džiaugiuosi, nes visą tai labai mėgstu.:) o ir brokolius atradau iš naujo - net nežinojau, kad jie man taip patinka. Kaip, beje, ir košės!! :)
2014-05-07 21:15:29
manau, kad drąsiai galima keisti iš tos paties rūšies, na, jei parašyta mėsa su daržovėmis, tai gerai ir žuvis su daržovėmis, jei parašyta liesa varškė, tai tinka ir liesas jogurtas, apie nesveikus ir koloringus norus, aišku, negali būti kalbos
2014-05-07 23:32:27
Na aš nekalbu apie šokoladus ar dar kokius "negeruolius". Aš tik manau, kad jei man šiandien vakarienei nesinori varškės, tai galiu ją pakeisti į daržoves. Arba jei ryte vietoj košės noriu virto kiaušinio tai jį ir valgau. Aišku žiūriu, kad nepadauginti riebalų (nors pas mane jų dažniausiai būna net mažiau nei reikia) ir kad baltymų kasdien užtektų.
2014-05-08 14:41:19
Va ir suklupau. Nuo vakar ruošiuosi paskutiniam egzaminui, kuris bus rytoj. Taigi vakar nepadariau pratimų pagal programą (tikėjausi, kad šiandien padarysiu, bet nežinau kaip gausis). Taip pat šiandien suvalgiau vieną saldainį, tai biški sąžinė graužia dabar...
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS