Mityba / Sveika mityba / Porcijos
2014-05-01 13:38:45
sveiki visi,sakykit druskos ir cukraus galima nauditi?
2014-05-01 14:44:36
Kiek supratau per buvimo čia laikotarpį - cukrus yra labiau priešas nei druska. Bet druską vistiek tik "žiupsnelis", ir tai - kiek įmanoma mažiau :) Geriau "mėgstami prieskoniai" :)
2014-05-01 17:44:39
aciu jum labai
2014-05-02 17:04:29
Čia daug kur pateikiama klaidinga informacija. Matyt, yra žmonės, kurie tik sudeda receptus, o dietologė, sudaro viską net gerai jų neperžiūrėjus. Štai ką ji man šiandien parašė: - taip, žinoma, makaronai skaičiuojami virti, kaip ir visos kitos kruopos :)
2014-05-02 18:41:08
Apie klaidas receptuose ir neatitikimus tarp recepto ir foto net nešneku...:) :) Tvarkos trūksta, o taip gražiai pradėta ir į gražų popieriuką įsukta. Gal nebespėja žmonės...:)
2014-05-03 15:01:23
Galėtų būti kokia funkcija, mygtukas "pranešti apie klaidą" ar pan., nes tikiu kad pertikrinti tokį kiekį info labai sudėtinga.
2014-05-04 13:13:26
Sveiki! Va dar tik trečia diena, kaip laikausi šios dietos. Rytoj planuoju rašyti laišką dietologei, ne daug klausimų iškilo. Bet galvoju reikia ir forume pasiskaitynėti, gal rasiu atsakymą.. Mano dietoje nurodytą, kad per dieną turėčiau suvartoti 1200 kalorijų, bet porcijos man per didelės - pvz 4 trapučiai su lašiša arba priešpiečiams 3 vnt. obuolių? Tiek tikrai nepajėgiu suvaroti.. bet ar norint, kad dieta būtų veiksminga būtinai reikia tiek daug visko ir valgyti? Jeigu valgyčiau kiek mažiau, tai dieta bus mažiau veiksminga ar kaip tik - mažiau kalorijų - mažiau kilogramų? :))
2014-05-09 13:49:29
Aš jei matau, kad kosmiškai daug brokolių ar salotų, tai nebededu tiek. Įsidedu tiek, kad suvalgyčiau. Dar pastebėjau dažnai naudojamas salotose svogūnas, man skrandį skauda nuo svogūno, tai daugiau nebedėsiu jo
2014-05-15 21:56:12
Pritariu šio forumo kolegėms. Akis tikrai bado produktai, kuriuos tarkim eliminavau vos prisiregistravusi. Buvau uždėjusi varnelę ties riešutais, su kuriais receptų nepageidauju, bet...deja...jų yra...
Tad toks jausmas, kad ne itin viskas atidu.
Na, bet tikiuosi į tai bus atkreiptas dėmesys...
2014-05-22 22:01:22
Sveiki visi, va ką tik paprašiau, kad pakeistų valgiaraštį, būtent dėl tos priežasties, kad porcijos nenormaliai didelės. Aš visai nenoriu išsitampyti skrandžio. O kaip supratau - gauti reikiamą kiekį kalorijų yra svarbu, kad būtų energijos kasdieniams darbams :) ir organizmo nealintume. Dar pasiprašiau, kad iš valgiaraščio pašalintų vaisius, gal turės ką pasiūlyti vietoje jų. :)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS