Sportas / Sportas / Per kiek laiko galima pasidaryt pilvo presa (merginoms)
2014-05-13 21:51:21
man irgi idomu del laiko?
2014-05-14 08:34:43
Valandą iki sporto reikėtų pavalgyt kokio angliavandenio - pvz.: bananą, o po sporto nemanau, kad yra ribojamas laikas, kada jau galima valgyt. Galima gal ir iškart, bet bent jau man gaunasi koks pusvalandis ar valanda, kol grįžtu namo iš sporto klubo.
2014-05-14 08:39:16
Nežiniukas, riebaliukai nuo visur krenta vienodai :) bet galima ir specialius pratimus daryti, nepakenks, o jų yra nemažai - pasisukimai su lazda, susirietimai šonu ir tt. kiek pati žiūrėjau, tai pilvui ir nugarai yra paruošta daug pratimų, tai reikia tik rinktis :)
2014-05-15 21:53:25
Ačiū, Erika :)
Tikrai gaila, kad riebalai krenta pirmiausia ne nuo tų vietų, nuo kurių labiausiai norėtųsi :)))) Kitaip tariant, smagu kad kristų nuo kojų, galvos link, bet ...gamta motulė išdykaudama sukeitė tai vietomis :)
Sėkmės mums visoms ir visiems :)
2014-06-01 21:36:48
Apie tą six packą ;) Gal ir 6 mėnesių sporto pakaktų jam ištreniruoti, bet esmė tame, kad norit kad jis matytųsi reikia neturėti nė gramo riebaliukų ;)
2014-07-23 22:10:06
Na, ką prisijungiau ir aš. Šiaip nesiskundžiu savo figūra, tik tie minkštumai ant pilvo labai jau erzina, ir sunkiai pasinaikina - tiksliau nesinaikina..ir kiek esu prisižiūrėjus video pilvo presui ir darius, bet rezultatų nelabai matau, nors pratimai buvo pakankamai geri.. Na, gal ir mano kaltė, kad po kelių savaičių darbo numetu tai kažkodėl į šoną ir dingsta motyvacija. Labai jau noriu padailinti taliją bet taip, kad tikrai galėčiau sau pasakyti wow, pagaliau padirbėta..
2014-07-23 22:16:44
Egoiste,

bet kaip tą "nė gramo riebaliukų" pasiekt? Iš kur atrats motyvaciją? Kai grįžti iš darbo, nėra, kas normalią vakarienę padaro, o pačiai jėgų nebėra tai ir imi kas lengviausiai suvalgoma ir dar baisiausia jei po ranka kas nors saldaus pasitaiko.. gauni dozę saldumo ir visa "vakarienė".
2014-07-24 07:47:07
Inkil, vakarienę galima pasidaryti greitai ir labai tinkamą dietai. Kadangi vakare geriausia baltymai, o pagrindiniai baltyminiai produktai, kaip bebūtų, yra kiaušiniai, tunas ir varškė, tai variantų, ką padaryti iš šių produktų yra apstu. O ir padaroma greitai. Tik, aišku, visokių saldžių pagundų reikia vengti :) turbūt čia ir sunkiausia.
2014-07-24 13:25:47
Inkil. tai, kad Jūs darėte pratimus dar nieko nereiškia, kad ir kokie jie geri būtų. Visa esmė yra mityboje. Taisyklė, kurią verta atsiminti siekiant bet kokių rezultatų susijusių su žmogaus kūno patobulinimu - 70% mityba ir 30% sportas.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS