Sportas / Svorio metimas, riebalų deginimas / Pratimai riebalų deginimui
2014-03-19 11:41:12
Visose sudarytose programose riebalų deginimui moterims pagrindas - pratimai ant kilimėlio ir svarmenys. Ar tai efektyviau už pratimus treniruokliuose? :)
2014-03-19 18:57:07
Taip, darbas su laisvaisiais svoriais ir efektyvesnis už treniruoklius.
2014-04-03 15:54:42
Riebalu deginimas-mazi svoriai ir daugiau pakartojimu. Daugiau pratimu giluminiams raumenims. Puikiai veikia kompleksiukai, t. y. ratukai is 3 ar 4 pratimu ir kartoti 4-5 kartus, kitaip tariant kardio jungti su jega, VEIKIA-JEGA, patikekit :)
2014-04-03 16:04:36
Aš prieš geras 2 savaites pradėjau bėgioti. Niekada prieš tai to nedariau. Tai dabar galiu 2 km NET nubėgt :D Sakykite kaip organizmas reaguotu į 40 min bėgiojimą ir po to visas šias mūsų treniruotes ir 3-4 k per savaitę va šitaip?
2014-04-03 16:30:37
Sveikinu visu pirma su tokiu graziu entuziasmu ir noru sportuoti :), bet turbut zinote, kad visur turi buti protingas saikas, yra toks terminas kaip persitreniravimas, taigi nesusirkite naujoko sindromu ir nepulkite daryti visko, o begiojimas -tai labai rimta jusu sirdziai, tai pradedama galvokite ar darysite tai visa likusi gyvenima, ar tik pavasariais, tada geriau neverta:), kaip beje ir visas sportas, ner cia ka galvot: arba sportuojat visa gyvenima arba net nepradekit. Sekmes :)
2014-04-03 16:43:40
Nesu naujokė :) Metus sportavau salėje, bet ta rutina ir mane demotyvavo. Prieš gerą mėn salę palikau, patinginiavau ir orams atšilus traukiu dviratį ir va dabar atradau bėgiojimą. Kaip nekeista, anksčiau net minties neturėdavau apie bėgiojimą, galvojau - nesamonė. O dabar su šunim lekiam i mišką ir nėra man geresnio atsipalaidavimo. Bet sutinku, kad turi būti saikas, todėl ir klausiu, kaip čia bus paskui.. :) Galvoju pasidaryti pradžioj prieš treniruotę a la kaip cardio prasibėgimą ristele ir tada grįžus pratimus.
2014-04-04 08:56:57
Labas, aš kaip tik siūlyčiau bėgimą atidėti po treniruotės. Nes 40min bėgimas jau nepanašu į apšilimą, o į neblogą kardio krūvį, po kurio gali būti sunku treniruotės metu. Bet čia tik mano nuomonė, geriau klauskit trenerio :)
2014-04-04 08:58:56
Reikia pasidomėti. Geriau prieš ar po :)
2014-04-04 11:32:47
Geriau kas antra diena :) Viena diena ilgas begimas, kita - jegos pratimai. Taip bus visam kunui kruvis, o ir nepersitempsit.
2014-04-21 11:58:45
as taip pat begioju, kadangi turim suni nemaza tai jam reikia daug begti. tai as kiekviena savaite kruvi didinu po kilometra si savaite bus 6 km. Bet man begasi labai lengvai, net nepavargstu kazkaip. tai begiojau beveik kiekviena diena, bet ir pasiskaitinejau, kad reikia duot kunui pailseti, nors kai nebegu tai griauzia sazine kad jei nebegsiu ir nesportuosiu kaupiasi riebaliukai, kuriu taip nenoriu. tad kovoju su savim. nes begimas man malonumas ir teikia energijos, nors jau begu dar tik kokias 5 savaites.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS