Sportas / Svorio metimas, riebalų deginimas / Sustojo kristi svoris ir apimtis
2016-01-27 08:52:26
Jau kelios dienos sustojo kristi svoris ir apimtis.Atrodo ,kad viska darau taip kaip reikia,terminas eina i pabaiga ,planas bus neigyvendintas .Liudna :-((
2016-01-27 09:35:13
Svoris greiciau krenta turincioms dideli virssvori ir jaunesnems. Kuo esi vyresnis, tuo medziagu apykaita yra letesne. Jei anksciau maitinaisi nereguliariai, t.y. tai 1-2 kartus per diena po daug, tai 3-6 kartus, tada isjudinti medziagu apykaita nera lengva. Be to medziagu apykaita moterims priklauso ir nuo hormonu svyravimu. Kilo.lt nera greitas svorio numetimas ir kuo maziau nepageidaujamu kg, tuo sunkiau. Ar tu uzsisakei kilo.lt tik menesiui?
2016-01-27 11:18:20
Čia net nereikia kalbėt apie medžiagų apykaitą - nereikia tikėtis, kad svoris ir apimtys visada kris tolygiai. Kažkiek pakritus tolygiai ir stipriai, organizmas apsipranta, tad kritimas apstoja kuriam laikui. Svarbu išlaikyti tempą ir rutiną ir po kiek laiko vėl išsijudins. Jei sustoja ilgesniam laikui, kai kur patariama pasidaryt rimtą lucky day. Kitur - (jei kcal ir taip nėra 1200), pamažinti (nors nerekomenduočiau asmeniškai, nes kai vėl apstos - nebebus iš kur mažinti). Jei visiems svoris kristų kaip nuo kalniuko, visi liekni vaikščiotų ir neusktų sau galvos.
2016-01-27 11:21:56
Beje, palaikykim tvarką forume - temos apie svorį, rezultatus, jų būtį ar nebūtį, turėtų rastis skiltyje "Rezultatai". Mitybos skiltyje palikim temas apie maistą, kaloringumą, maistingumą ir t.t.
2016-01-27 11:29:40
Sutinku su M.M. 100 %. Bukit geros rasykit i tema :) Mityboje - apie maista, sporto skiltyje apie sporta, apie savo rezultatus, kaip sekasi, kas vyksta ar nevyksta - rezultatu skiltyje, o jei norisi rasyti bet ka - yra skiltis apie viska :)
2016-01-27 14:29:02
M.M. pasiilgau tavęs, tavo gilių pamąstymų ir...... griežtos tvarkos. Atnaujinsi savo temą?:-)
2016-01-27 21:27:37
Kaip malonu :) ai, net nežinau. Šįkart mano grįžimas į kilo.lt labiau funkcionalus. Vietoj vien bėgiojimo, ką dariau visą pavasarį ir vasarą, einu į sporto salę ir einu intensyviai, tad sugrįžau pigesnių sporto programų, duomenų bazės pokyčiams fiksuoti ir viena akim užsimest į mitybos planą, nes šiaip valgau sau ir pagal save. Pagalbos prireikia nebent pavakariams ir vakarienėms. Ir laiko nėra čia per daug sėdėt, taigi manau, kad pasitenkinsiu retkartiniu paskaitinėjimu ir nosies įkišimu šen bei ten :)
2016-01-28 08:02:35
Aciu NORA ,aciu M.M uz pamokymus ,esu naujoke ,o bili ka nesinorejo parasyti ,tik pasitarti ,pasirodo ne i ta "tema" atejau ir ne i "tema "parasiau .Atsiprasau uz nesklandumus,pasitaisysiu .GERU rezultatu visoms nuosirdziai linkiu.Teisinga tvarka turi buti visur.Kazkas turi nurodyti teisinka kelia.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS