Mityba / Sveika mityba / Kuo pakeisti saldumynus?
2015-10-30 16:53:18
Na aš tai paprastai noriu to ko ilgesnį laiką sau draudžiu ir nevalgau. Taip po trijų mėn. dalyvavimo kilo.lt projekte buvo užėjęs siaubingas noras sausainių, blynų, visokių miltinių patiekalų. Numetus 10 kg. į racioną sugrąžinu ir truputi to maisto, kurio. laikydamasi 1200 kcal dietos, sau neleidau. Pvz. sumustinių su avokadu ir skrudinta balta duona. Nors norimo svorio nepasiekiau, bet kmi jau mažesnis nei 25. Paprašiau dietologės, kad sudarytų kaloringesnį 1500 kcal valgiaraštį, tikėdamasi sukontroliuoti potraukį saldumynams. Saldumynų valgant kaloringiau norisi mažiau. Žiūrėsiu kaip bus toliau su svoriu.
2015-10-31 08:01:40
Juk turim viena diena pasilepinti ir valgyti to ko labai norim. Tad visa gyvenima neteks atsisakyti saldumynu. Bet, deja, senus iprocius sunku pamirsti. Jei visada megavaisi bandelemis ir saldainiais, kodel manai kad atejus cia viskas apsivers ir ju daugiau nebenoresi. Viskas ateina palaipsniui. Ir senus iprocius galima pakeisti naujais (pvz vietoj torto rinktis sporta :) ). Stebek kada ateina didelis potraukis saldumynams, gal tai emocija ar praleisti pietus, blogas miegas ar panasiai.
2015-10-31 11:15:08
Ką aš norėjau pasakyti, tai, kad visą gyvenimą nereikės laikytis 1200 kcal valgiaraščio. Numetus svorį, kalorijų kiekis padidėja ir grįžta į normalias ribas. Ar aš klystu?
2015-10-31 18:10:38
Jei jau svorio priaugom, tai kaloriju kiekis tikrai nebuvo 300-500 kcal daugiau nei siuo metu turim suvartoti. Nors daugumai atrodo, juk nieko as cia ypatingo nevalgau, ir nuo ko as cia storeju? Deja neziurint ka valgai kaloriju kiekis suvartojamas 2-4 kartus didesnis nei iseikvojamas. Siandien man lucky day, sumasciau valgyti sausus pusrycius su riesutais, su jogurtu. Valgau ir jauciu, kad jau net pikina nuo saldumo, skaitau atikete, 100 g sausu pusryciu 470 kcal, cukraus juose 21 g (t.y 20%), dar plius braskiu jogurtas... lekste tokio maisto apie 600 kcal ir tai priespieciams...
2015-11-01 11:34:11
Na taip neišmanantis žmogus valgydamas tokius pusryčius gali galvoti, kad labai sveikai maitinasi, bent jau reklamos taip skelbia. Bet mes juk žinom, kad tiek cukraus yra per daug. Kiek skaičiau maksimalus cukraus kiekis moteriai parai yra 25 g., bet jo yra ir vaisiuose ir piene. Man tai įdomu ar tai tas pats kaip angliavandeniai ar cukrus atskirai išskiriamas. Būtų įdomu sužinoti koks angliavandenių riebalų ir baltymų kiekis rekomenduojamas parai. Dabar man sudarytoje dietoje tame rutuliuke tik procentai rašomi.
2015-11-04 10:49:40
didelis poreikis saldumynams dar gali būti susietas su emociniu valgymu (meilės, dėmesio poreikis, nesaugumas). comfort food. gal reikia apsvarstyti, kas gyvenime neramina, gal yra kažkokių stresorių? tada juos keisti. man šiaip irgi būdavo po pietų saldumynų noras. tai pasidarydavau puodelį kakavos (kakava ir karštas vanduo, dar sojų pieno truputi - jis saldus pakankamai o kalorijų turi mažiau už liesą pieną). tai prideda truputi papildomų kalorijų, bet taip pat ir taip reikalingo magnio ir kitų gerų dalykų - labai padėjo. bet šiaip - avižos pusryčiams ir vaisiai priešpiečiams taip pat man suvaldė saldumynų poreikį.
2015-11-15 17:40:22
Po dviejų mėn. netvarkingo valgymo esu pasirengus grįžti į vėžes. Net dietologei nusiunčiau prašymą sugrąžinti 1200 kcal valgiaraštį.Per tą laiką kūno apimtys pasikeitė nežymiai: prisidėjo po puse centimetro ant šlaunų ir klubų, tik liemuo daugiau (manau dėl didelių porcijų). Tikslaus svorio nežinau, nes svarstyklės kažkaip "persitvarkė" ir ėmė rodyt 1,5-2 kg. mažiau. Tai gi dabar fiksuoju tik pokyti ir apytikslį svorį. Esu nusiteikus optimistiškai, tik nežinau kas bus kai trečiadienį grįšiu į darbą (dabar turiu nedarbingumo lapelį), vėl trūks laiko maisto gamybai, o vakare taip norėsis atsipalaiduoti ir pasimėgauti skaniu maistu. O dar tas sąžinės graužimas dėl gyvenimo ne pagal pajamas ir tiek daug pinigų išleidimo maistui. Reikia kažkaip įveikti šias problemas, kol dar turiu ryžto.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS