Mityba / Sveika mityba / mityba kelionėje
2014-07-30 10:48:56
Būčiau dėkinga, jei patartumėte ką pasiimti į kelionę, kad labai nenukrypt nuo mitybos plano ir būtų nesudėtinga paruošt.
2014-07-30 10:51:24
Vaisiai, daržovės, virti kiaušiniai, tunas skardinėje, vanduo :)
2014-07-30 11:02:33
Ačiū ilgaplauke, reiks kažkaip vištytes paskatint, kad daugiau kiaušinių pridėtų :)
2014-07-30 12:12:30
Puikūs Ilgaplaukės patarimai. Dar galite įsimesti kokių riešutukų :)
2014-07-30 12:41:31
Tiesa! Riešutai, džiovinti vaisiai (tik aš juos visada pamirkau vandenyje arba bent nuplaunu) :)
Ir dar viskas priklauso nuo kelionės trukmės: jei kelionė neilga, ir dar jei turi bent šaltkrepšį, tai galima ir kokias salotas pasidaryt į indelį ar varškės desertą kokį :)
2014-07-30 20:45:30
Dėkui už patarimus, manau kelionėje neišalksiu...:) Taip šeimyna kreivai į mane šnairuoja, laikosi "tipo" rėžimo, o valgo ir valgo :)
2014-07-30 22:03:37
Aš irgi valgau daugiau ir dažniau nei anksčiau :)
2014-07-30 22:42:26
O kaip s kelionėmis į užsienį, tarkim Turkija? Taigi norisi paragauti vietinių maisto. Kaip tada maitinatės? :)
2014-08-01 10:45:56
Turkijoje pakankamai paprasta išsilaikyti. Pusryčiams varškė arba dribsniai, pietums, vakarienei mėsos ar žuvies - per savaitę praktiškai viską išragauti galima, net jei vienu metu ragauti vieną patiekalą - ir kalnas įvairių salotų. Priešpiečiams ar pavakariams galima pasimti šiek tiek vaisių nuo pusryčių ar pietų. Tik vat su desertais geriau neprasidėti... Tiesą sakant šiek tiek ir jų paragavau, bet buvau apsibrėžusi - ne daugiau nei vienas. Ir jokių bulvių ar makaronų ar duonos... Rezlutatas per savaitę +0,5 kg. Be sporto ir su desertukais. Kaip atostogoms turbūt ne pats didžiausias nuopuolis.
2014-08-07 17:31:34
Na ,manau,jeigu jau atostogaujate Turkijoje,tai mitybos plano tikrai nereikia laikytis. Galima tik siek tiek koreguoti saldumynu kieki ir ivairius gerimus. Kam tada reikalingos atostogos jei visa laika galvoje sukasi mintys apie mityba. O Turkijoje maistas tikrai nera jau toks kaloringas. Tad,mano patarimas,valgykit viska ir nesukit del to sau galvos. Ilsejausi 2 savaites,ir valgiau viska. Grizau priaugusi 1,5kg. Bet sitie kg labai greitai nukrito grizus prie mitybos plano.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS