Dietos / Populiariausios Dietos / Dukano dieta
2016-02-19 14:49:13
Daugiau nei prieš 10 metų prancūzų mitybos specialistas Pierre Dukan sukūrė baltyminę ir nekaloringą dietą, skirtą nutukimui gydyti. Šios dietos pagrindas – liesas baltyminis maistas. Svarbu tai, kad laikantis dietos nereikia skaičiuoti kalorijų, galite valgyti, kiek norite ir kada norite, svarbu atminti, kad reikia valgyti tik tai, kas yra leidžiama konkrečiame dietos etape. Dukano dietą sudaro 4 pagrindiniai etapai:

Pirmas Dukano dietos etapas – ataka (1-10 dienų)

Kiek truks pirmas etapas priklauso nuo to, kiek norite numesti svorio:

Iki 5 kg – 2 dienos;

10 kg – 3 dienos;

Iki 20 kg – 5 dienos ir t.t.

Tiesa, reikia atminti, kad baltyminį maistą galite vartoti ne ilgiau nei 10 dienų. Šiame etape galima vartoti visus mėsos produktus – jautieną, kiaulieną, paukštieną, žuvį bei jūros gėrybes. Jei kepate šiuos produktus, nevartokite papildomų riebalų ar aliejaus, todėl pirmenybę teikite troškintam, ant grotelių ar nesvylančioje keptuvėje keptam maistui. Taip pat galite valgyti ir neriebius pieno produktus, kiaušinius, tačiau nepatartina piktnaudžiauti tryniais ir jų kiekį apriboti iki 3-4 vienetų per savaitę. Be to, būtina išberti 1.5 litro vandens ir suvalgyti 1.5 šaukšto avižinių dribsnių per dieną, nes jie veikia it organizmo „šluota“.

Antras etapas – kaitaliojimas (keli mėnesiai)

Antrasis Dukano dietos etapas yra pagrįstas baltymų su daržovėmis ir grynųjų baltymų dienų kaitaliojimu. Tai reiškia, kad į savo valgiaraštį galite įtraukti 28 nekaloringas daržoves ir 2 valgomus šaukštus avižinių dribsnių. Savo maisto racioną kaitaliokite kas 5-7 dienas.

Trečias etapas – svorio stabilizavimas

Šis dietos etapas trunka tiek, kiek per antrąjį etapą numetėte svorio, kurį dar būtina padauginti iš 9. Tarkim, jei antrajame etape numetėte 5 kilogramus, trečiasis etapas turi trukti 45 dienas. Šiuo laikotarpiu per savaitę turi būti viena grynųjų baltymų diena, paprasčiau tariant, valgote tai, ką valgėte pirmajame etape, o likusią mitybą susireguliuokite pagal šias taisykles:

Per dieną galima suvartoti iki 200 g vaisių, išskyrus bananų, vynuogių ar vyšnių, nes jose nemažai cukraus;

Per dieną galima suvalgyti vieną riekelę juodos duonos;

Leidžiama suvartoti 40 g sūrio per dieną;

Per savaitę galima suvartoti 2 porcijas, po 200 g krakmolingo maisto, pavyzdžiui bulvių ar makaronų;

1-2 kartus per savaitę galite pasimėgauti pamėgtu, tačiau Dukano draudžiamu maistu. Tiesa, skanėstais piktnaudžiauti dvi dienas iš eilės negalima, o persivalgyti griežtai draudžiama.

Bent pusvalandį sportuokite.



Ketvirtas etapas truks visą likusį gyvenimą

Šiame labai ilgame etape galioja sveikos mitybos taisyklės: nepersivalgykite, sportuokite, reguliariai sverkitės, kartą per savaitę darykite grynųjų baltymų dieną ir tiesiog džiaukitės gyvenimu.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS