Dietos / Populiariausios Dietos / Obuolių dieta
2016-02-19 14:45:15
Ar žinote, kad obuoliuose vitamino C yra daugiau nei citrinose? Obuolių galima rasti beveik kiekviename sode, tačiau dažnai jie nėra tinkamai vertinami, nors išties tai labai naudingas vaisius. Obuoliuose gausu vitaminų P, PP, K, B1, folio rūgšties, jodo ir karoteno. Obuoliai stiprina imuninę ir nervų sistemas, gerina širdies ir kraujotakos darbą, valo, o tuo pačiu ir gydo žarnyną, tulžies pūslę ir kepenis. Be to, obuoliai kelia nuotaiką ir mažina nervinę įtampą, nes juose gausu gliukozės ir fruktozės, o juose esančios medžiagų apykaitą ir riebalų deginimo procesą spartinančios medžiagos padeda greičiau atsikratyti kelių papildomų kilogramų, todėl obuolių dieta išties labai veiksminga.

Kaip laikytis obuolių dietos?

Pradėję laikytis obuolių dietos, kiekvieną rytą prieš pusryčius išgerkite stiklinę negazuoto mineralinio vandens, sumaišyto su obuolių actu (pusė arbatinio šaukštelio). Šis kokteilis suaktyvina virškinimo sistemos darbą ir iš organizmo pašalina per naktį susikaupusias kenksmingąsias medžiagas. Beje, toks kokteilis yra naudingas ir nesilaikant dietos, svarbu nepadauginti obuolių acto, nes gali pradėti kilti rūgštis. Laikydamiesi obuolių dietos, galite valgyti keptus, žalius arba džiovintus obuolius, jais gardinkite ir daržovių salotas, gerkite vandeniu skiestas, nesaldintas obuolių sultis. Norint pasiekti gerų rezultatų, per dieną reiktų suvartoti apie 1100-1300 kalorijų ir kartą per savaitę padaryti iškrovos dieną, kurios metu galima valgyti vien tik obuolius arba gerti obuolių sultis. Saldumynų, cukraus, riebaus , rūkyto ar konservuoto maisto vartoti negalima.

Obuolių dietos valgiaraštis:

Pusryčiai (pasirinktinai):

Pusė tarkuoto obuolio arba 250 g džiovintų obuolių ir 3 šaukštai avižinių dribsnių košės su liesu pienu,

Nedidelė riekelė rupios duonos ir 2 šaukštai 5 proc. riebumo varškės, pagardintos tarkuotu obuoliu ir cinamonu.

Priešpiečiai (pasirinktinai):

Šviežias arba paprastai keptas obuolys;

Stiklinė obuolių ir morkų sulčių.

Pietūs (pasirinktinai):

Trinta daržovių sriuba su obuoliais (viena lėkštė);

150 g. be riebalų keptos vištienos krūtinėlės su daržovėmis arba keptu obuoliu;

200 g. varškės apkepo su cinamonu ir obuoliais.

Pavakariams (pasirinktinai):

Kietai virtas kiaušinis su garstyčiomis;

Lieso jogurto indelis ir tarkuotas obuolys.

Vakarienė (pasirinktinai):

150 g žuvies, šaukštas ryžių ir tarkuotas obuolys;

Lėkštė šviežių daržovių salotų su saulėgrąžomis, citrinos sultimis, šlakeliu alyvuogių aliejaus ir obuoliais;

Liesas, virtas kumpis su obuoliais.

Obuolių dieta – mažo kaloringumo dieta, jos galima laikytis ne ilgiau kaip porą savaičių, nes organizmas, pajutęs, kad negauna pakankamai maisto, ims kaupti riebalų atsargas.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS