Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / IKI VASAROS
2016-04-18 08:10:12
Laba, per savaitgalį numečiau pusė kg:) stengiausi valgyti vaisius, daržoves, truputį pieno į kavą, ryžių, na, valgiau tai, ko norėjau, bet tik sveikai:) pasidariau liuks žaliavalgišką "majonezą" prie daržovių: mirkyti anakardžiai, aliejus, vanduo, įv. pipirai, žolės, česnakai, ciberžolės milteliai, malti garstyčių grūdeliai.. nutariau valgyti angliavandenių, bet tik vaisių, džiovintų vaisių, košių, bet tik pirmoje dienos pusėje, o antroje dienos pusėje turi vyrauti baltyminis maistas: pupelės, žirniai, lęšiai, jogurtas, varškė, žuvis...Jokių baltų miltų gaminių, jokių cukrų...Ryte šiandien valgiau vaisių įvairių, na, dar kava su trupučiu pieno, atėjus į dabą ir rašant va dabar Jums ir sau:) :) nesilaikau aš kilo.lt grafiko pažodžiui, nors, ko gero, reikėtų, bet man neišeina...jei viena gyvenčiau, tai gal ir išeitų...
2016-04-18 13:00:27
na, va, ryte buvo vaisiai, kava su pienu, paskui baltyminis kokteilis, perpiet buvo tik daržovės su duona, nemažai jų, pavakariams bus vaisiai prieš sportą, vakare, po sporto, bus natūralus jogurtas...užteks. juk iki vasaros jau nedaug... o kg numest yra iš ko:(
2016-04-18 13:00:32
na, va, ryte buvo vaisiai, kava su pienu, paskui baltyminis kokteilis, perpiet buvo tik daržovės su duona, nemažai jų, pavakariams bus vaisiai prieš sportą, vakare, po sporto, bus natūralus jogurtas...užteks. juk iki vasaros jau nedaug... o kg numest yra iš ko:(
2016-04-18 16:36:05
Na žiūrėkite :) jei pernelyg prisuksite kalorijas organizmas įjungs tokį taupymo režimą ir savisaugos sistemą, kad mažai nebus (savo kaliu patyriau tos sistemos funkcionavimą) :)
2016-04-19 08:56:29
Šnd ketinu valgyti taip: ryte buvo apelsinas, kava, avižinė košė be nieko, priešpiečiams - džiovintų slyvų išsimirkiau, apie 100 gr, pietums - daržovės su grikiais, daug daržovių, pas mus yra netoli mokyklos valgykla, tai ten tai dažnai imu, man patinka, nes kepsniai ir kita tai apvoliota primakaluota, priešpiečiams - baltyminis kokteilis, vakare bus va tokios salotos: kiaulpienių žiedų ar pumpurų, apie 50-100 g graikinių riešutų, 100 g ridikėlių, 50 g svogūnų laiškų, 2 agurkų, 2 pomidorų, pusė raudonojo greipfruto, krapų, druskos, pusės citrinos sulčių, aliejaus arba darysiu su riešutiniu aliejiniu žolelių padažu, na, man atrodo, kad niekam aš čia nenusižengiu. juk negaliu valgyti tik pagal nurodytus receptus, reikia išmokti valgyti tai, kas yra, ką valgo šeima, tik pasikoreguoti
2016-04-19 09:55:59
Roberta, sis planas ne siaip sau sukurtas, kad ji isigijus pradetu svoris kristi. Jei tau atrodo, kad zinai ka valgyti, tai ka cia veiki?
Isigyjai kilo.lt mitybos plana, bet valgai bet kaip, tai koks tavo tikslas????
Rasai, kad vakare norisi angliavandeniu, ar zinai kodel, ogi todel, kad tavo mityba anarchiska. Mazindama kalorijas ir valgydama nesubalansuota maista svorio nenumesi, na is pradziu gal ir numesi, bet sugris jis sukaupu. Jei vel cia grizai, vadinasi neismokai tesingai maitintis, o sugrizusi vel ivedineji savo taisykles. Valgyk kas parasyta ir nemazink porciju, nes kita diena organizmas pareikalaus dvigubai ir visa tai nuses riebalu pavidalu. Sutinku, kad nera lengva visada prisiderinti prie gyvenimo, bet galima susidelioti patogiau gaminamus patiekalus ir prisiderinti juos prie savos rutinos.
Kokteiliai irgi stebuklu neatnes, juk ju negersi visa gyvenima? Kas bus kai nustosi? Galima juos vartoti tik isimtinai, kai nera galimybes pavalgyti normalaus maisto.
Del seimos - yra pilna normaliu receptu, kuriuos galima suderinti ir su seimos mityba, tik reikia pasirinkti pagal patoguma.
Tad cia ne dieta, o mitybos planas, gyvenimo budas, kurio turime ismokti :)
2016-04-19 10:23:20
o kuo blogas šis mano valgymas, kur va surašiau prieš tai?
2016-04-19 10:24:11
suskaičiavau, tai bus koks 1500 kc, tai koks čia mažinimas? labai normaliai viskas, kas kritikuotino?
2016-04-19 10:31:18
o tą baltyminį kokteilį tai geriu gal dukart per sav, kai nepasiimu ko pavakariams į darbą, tai tikrai ne panacėja:) tik šiaip
2016-04-19 10:31:24
o tą baltyminį kokteilį tai geriu gal dukart per sav, kai nepasiimu ko pavakariams į darbą, tai tikrai ne panacėja:) tik šiaip
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS