Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Praradau motyvaciją :(
2015-10-22 17:40:36
mano motyvacija: aš negalvoju, kad darau sunkų darbą, kol nukris kilogramai. nelaukiu kol jie nukris - nes čia kaip laukt kol vanduo puode užvirs - prižiūrint užverda lėčiau. tiesiog džiaugiuosi tuo, kad turiu gerą mitybos programą, kuri leidžia jaustis sveikai, energingai visą dieną, sutvarko tvarkarašti, nereikia mąstyti, ką čia valgyt, ką čia pasigamint - nusiima daug bereikalingo vargo. ir tada orientuojuosi į gyvenime svarbius dalykus, kaip darbas ar santykiai, ar kiti dalykai. o svoris neprižiūrimas po truputi tirpsta.
2015-10-24 07:20:28
auksine mintis!
2015-10-24 11:03:27
Tikrai taip :)
2015-10-28 07:50:11
Mano patirtis - eiti į sporto salę.Nusipirkau dviratį - minsiu namuose , tai truko neilgai tapo kabykla.Nusipirkau svarelius, kilimėlį, kamuolį...tai nepadėjo sportui.Tiesiog reikia įsipareigojimo.Geriausia susirasti sporto klubą, kuriame sportuotų bendraminčiai, moterys kurios meta svorį, treneris kuris palaiko morališkai.Pati geriausia motyvacija prieš save - nisipirkti metinį abonimentą-jis pigesnis negu mėnesio.Bus gaila išleistų pinigų,prisiiversi sportuoti.Nesijausi vienas, pasportuosi, pajuokausi su kolegomis sporto salėje, matysi kitų pasiekimus,sulauksi palaikymo.Pirmyn į sporto salę...
2015-10-28 08:29:59
ir dar geriau rasti mėgstamą fizinę veiklą - šokius, kovos meną ar dar ką nors, šiaurietišką vaikščiojimą - kur būtų didžiausias malonumas pajudėti.
2015-10-30 11:20:45
Kaip kad kazkuri rase motyvacija individualus reikalas. Vieniems atsibosta pasaipos ar kazkoks ne toks zvilgsnis, kitoms issukis ir pasizejimas pasiekti uzsibrezta tiksla, gal dar kitoms - gyvenimo kazkokie ivykiai. Bet visu pirma, bent as taip manau, reikia pamilti save. Be meiles sau nieko nepasieksi. Nei del draugo nei del aplinkiniu neverta sukti galvos. Supyk ant saves ir pradek myleti savo kuna. Kiekviena diena zenk zinksni i prieki, kad ir labai maza, bet sveikesnio, geresnio ir grazesnio gyvenimo link. Jei nori keistis tai ir keiskis. Suprask, kad nieko nebuna greitai ir lengvai. Jei suklupai - kelkis ir judek i prieki. Tik taip mes igyjam patirties ir ismanymo.
O del sporto (net ir be jo gali labai daug pasiekti) reikia ji pamilti. Nereikia is karto tapti sportininke - maratoninke :) kuri nubega 10km anksti ryte, bet kokiu oru :). Pradek nuo mazu dalyki kaip pvz pasivaiksciojimas su draugu ar drauge, uzlipti laiptais vietoj lifto ar susitvarkyti dazniau namus. Paskui pati pastebesi kad turi daugiau energijos ir gali dar daugiau. Gal but tau per sunki sporto programa - paprasyk kad pakeistu. Visada apgalvok (o geriausia ir uzsirasyti) kada ir del ko nusvyra rankos ir nebelieka noro kazka daryti. Buna visokiu dienu ir ju dar bus, bet nepasiduok. Jei jau esi cia ir skaitai kas ka tau parase vadinasi dar nepasidavei ;)
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS