Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Antra pradžia
2015-08-28 13:10:46
Sakydama ,,vyresnė" turėjau omeny, kad vyresnis už mane žmogus. Tai ne senas, o tiesiog vyresnis (tai gali būti ir 26-erių ir 80-ies metų žmogus) ;) Grose nepažįstu beveik, tai nesupratau kas čia buvo :)
O šiaip nebesigilinkim labai stipriai į tai, ką čia rašo svetimi, mūsų visai nepažįstantys žmonės :) Visi turim kažkokių skaudžių vietų, ir jei kaskart jautriai reaguotumėme, sau tik sveikatą ir nervus gadintumėme. Taigi nusišypsokim, šiandien penktadienis!
Gražaus savaitgalio visiems!
2015-08-30 09:58:08
Kaip tau sekasi dabar, ka naujo isskaitei? as prisiminiau tokia Alma Mieliauskiene, ji mazdaug pries 20 ar 25 metus buvo Lietuvoje pradininke idejos,kad reikia skaiciuoti kalorijas. buvo ikurusi kluba ,,valgau ir liekneju,, aisku, toks pavadinimas dave nemazai peno anekdotams ir sparnuotiems posakiams. jos metodo laikytis neteko, tuomet neturejau virssvorio, bet daug apie ja rase, tai ir nenoredama perskaiciau. ka noriu papasakoti(as tikra plepe, ar ne) kad jos metodo esme irgi buvo isiklausyti i save ir valgyti ne tai ka nori, bet ka labai labai nori, bet apribojimu maisto rusiai nebuvo, kad ir ,,tik,, torto gabaleliai per diena ,buvo jos knygose irgi nemazai pamastymu ir psichologijos, jei neklystu ji ir pati ar tik ne medike buvo, bet gerai nepamenu. bet vis tik reikejo sekti kad bendras kaloriju skaicius nevirsytu tam tikros normos. kilo turi savaitine lucky day, ten sakydavo ,,pabaliavoti,, kas kazkur 40 dienu. Nemazai moteru numete daug svorio, rase irgi ispudingas istorijas.kai as vel ieskojau metodo ka man daryti, susiradau tas knygas ir perskaiciau ir supratau, kad tai- ne man, ne mano metodas. taigi is tikruju kiekvienam savo. o tavo minimos knygos nesu skaicius, reikes kada isigyti, nes skaityti megstu, tai ir man idomu pasidare, ka joje raso ir svarbiausia, ka tu joje radai SAU?
2015-08-31 11:20:07
Sekasi dabar tikrai neblogai, svarbiausia, kad nesijaučiu tokioje neviltyje ir taip pavargusi, kaip anksčiau. Būdavo, kad pagalvoju apie tai, kad reikės valgyti (ar nevalgyti) ir jau darydavosi bloga. Susidraugauju po truputį su maistu, džiaugiuosi, kai valgau, o dar labiau džiaugiuosi, kai jaučiu, kad nenoriu aš tiek valgyti, kiek anksčiau norėjau. Knygą skaitau po truputį, kaip ten yra žingsniais sudėliota viskas, taip iš eilės ir skaitau. Pradėjus nuo to, kad valgau viską, kada tikrai noriu ir sustoju, kada esu soti, dabar po truputį įtraukiu sveikus užkandžius. Tai kaip ir sakiau - pritaikau kilo žinias ir patarimus. Bet valgau tik tada, kada pati tikrai to noriu :) Tarkim dabar vat sėdžiu darbe ir jaučiu, kad šiek tiek esu alkana, bet ne tiek, kad jau reikėtų valgyti. Ir taip gera, tiesiog tą jausti, o ne pulti lygiai 10.30 valgyti per prievartą (kaip reikėtų daryti su kilo). Patinka šiek tiek pajusti tą alkį, tokį malonų ir žinoti, kad jei labai norėsiu, pavalgysiu ir nekankinsiu savęs laukdama pietų ar pavakarių ar dar velniai žino ko. Na čia sunku aprašyti tą jausmą ir tą pokytį. Man turbūt labai laiku ta programa pasipainiojo :)
Dėl svorio tai nežinau, stengiuosi svertis kuo rečiau - gal kas kokias dvi savaites. Mano tikslas nors ir yra numesti svorio, bet labai pamažu ir be streso sau ir organizmui, todėl nematau tikslo svertis kaip manjakei kasdien.
Dėl to, ką rašo knygoje, tai manau jog teks pačioms ją paskaityti, jei įdomu, kad suprastumėte apie ką ten eina kalba :) Aš tikrai neperpasakosiu :) Bet aš jau seniai nesijaučiau tokia rami, užtikrinta dėl to, ką darau, ko siekiu, atsipalaidavusi bet kartu ir žinanti, kad pati valdau situaciją. Pirmas savaitgalis buvo toks protingas - nepersivalgiau, kaip anksčiau, apie maistą net negalvojau (o anksčiau kūriau planus ką valgysiu ir būdavo vos ne iki apsivėmimo), jaučiausi lengva ir svarbiausia, kad net nebuvo to durno poreikio persivalgyti ar saldumynams - valgau ir žinau, kad niekas neatims. Pasijusiu soti, atidėsiu į šoną ir suvalgysiu vėliau, kai būsiu alkana.
Man tai yra didžiulis atradimas ir netikėtumas, niekad gyvenime nesijaučiau taip gerai dirbdama su savimi. Ir sakykit, ką norit, bet jei aš taip gerai jaučiuosi, vadinasi kažkas keičiasi ir man tai tinka :)
2015-08-31 11:43:36
Svarbiausia Julija, kad gerai jautiesi :) ir tau tinka toks metodas. Juk galima viska isbandyti ir atrasti tai, kas butent tau tinka. Kazkada ir as valgiau tada kada norejau, ir buvau liekna, tik nezinau ar gerai tas mano organizmui buvo, nes valgydavau maksimum 1-2 kartus per diena. Bet ir nenorejau, nes buvau labai uzimta, o ir miegoti tekdavo po 3 val. kelias dienas per savaite. Buvau liekna... bet pasirodo ne svoris apsprendzia ta sveikuma... ne nesusirgau, bet mano organizmui manau toks gyvenimo budas nebuvo i nauda... Svarbiausia balansas ir gera savijauta, meile sau :)
2015-10-28 15:23:34
Nors gal jau mirusi si tema ir autores nera jau tarp kilo.lt nariu, o gal but dar yra tik nedrista jau rasyti :) (Nors is tikruju reiketu kita tema kurti :) ne tik Julijos, bet ir mano antra pradzia :) ) taciau nesusilaikiau neparasius. . Labai daug saves ir poziurio radau Julijos zodziuose. Esu irgi is tu zmoniu kuriems tiesiog nepatinka kai kitas nurodo ka daryti, kaip valgyti, kaip sportuoti. Jei turiu laisve ir pati to noriu tai vykdau visu 100% ar net ir daugiau. O jei ne tai visiskai metu. Buvau tokioje stadijoje kai ieskojau greito ir lengvo budo suliekneti ar padailinti kuno formas. Isbandziau tikrai ne viena metoda, (net ir po kilo.lt) bet sugrizau vel prie jo, nes supratau kad nieko geriau ir neradau. O gal but sis metodas man tinkamiausias. Labai daug supratau kad disciplina ir kaloriju skaiciavimas turi buti gyvenimo dalis. Na zinoma ir aktyvus judemis, sportas, manksta ar aktyvus hobis. Be ju niekaip neisiversi (bent as taip manau), tiek pagundu gyvenime yra kad labai sunku atsilaikyti. Mano didziausia silpnybe saldumynai. O cukrus kaip narkotikas, jei suvalgai ka nors nori vis daugiau. Be picu, kebabu ar dar visokio slamsto galiu apseiti. Kai baigesi mano naryste tikrai galvojau kad visada valgysiu sveikai kaip ir pries tai t.y. laikysiuosi tam tikru principu (o sporto neapleidau, bent tuo dziaugiuosi, nors buvo visokiu nukrypimu). Bet labai smarkiai klydau gavusi laisve. Tie mazi nukrypimai veda prie didesniu ir daznesniu. Deja. Tik grieztas rezimas duoda rezultatu. Na Julijos atzvilgiu nera vieno metodo kad visiems tiktu ir patiktu. Tiesiog su tuo susigyveni ir tai tampa normalu. Tikrai tikiuosi kad ji atrado tai ko ir norejo (ir gal but jau pasieke savo tiksla). Na o as vel jungiuosi i gretas ieskodama motyvacijos :)
2016-01-26 12:06:23
Miela skaityti Jusu komentarus ...atviras ir malonus pokalbis visada padeda tobuleti visom prasmem.Sekmes merginom ,nepaluzti ir sulaukti uzsibrezto tykslo.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS