Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Pokyciai visada i nauda :)
2016-04-08 09:27:35
ne, Piešiny, ne anekdotas :) aš tai taip savo sportą įsimylėjus, kad nuolat tik ir svajoju, kaip apsivilksiu uniformą ir atsidursiu salėj. (ir šiandien einu, valio!)
2016-04-09 15:30:55
Na man asmeniskai grupines treniruotes nepatinka, pas mus nera ir labai pasirinkimo, kiek maciau visokios jogos, cabatos, pilatesai... Man kazkaip patinka eiti tada, kai man patogu, kad nevarzytu mano laisves, galeciau prisiderinti prie savo dienotvarkes. Geriausia vaziuoti is karto po darbo, kad emocini nuovargi pakeistu fizinis, man tada geriausia galva prasvieseja, o kartais dirbu iki 16 val, kartais iki 17 val, tad derintis butu sunku.
2016-04-11 17:21:46
Savaitgalis praejo be jokio poilsio, darbe susikaupe daug darbo, kuri turejau padaryti, tad parsitempiau ji namo. Nors savaitgalis buvo sauletas ir grazus, teko juo pasimegauti tik keleta valandeliu pasikaitinant terasoje.
Pirmadieni pradejau pavargusi ir jau laukiu naujo savaitgalio.
Liko numesti dar 1 kg uzsilikes nuo atostogu, nors sekmadieni leidau sau atsipalaiduoti ir suvalgyti varskes apkepo 2 kartus.
2016-04-15 09:59:06
Si savaite didelis nukrypimas nuo plano, jokio sporto, nes pasibaige metinis klubo abonementas, darbo dienomis negaliu nusipirkti, nes dirbu, pasirodo bus galimybe atnaujinti sestadieni. Mityboje keli nukrypimai, 1 ledu porcija, 1 sokoladukas ir puse bandeles. Poreikio saldumynams nebuvo, tad kodel juos suvalgiau ir nezinau. 1500 kcal nesportuojant man per daug, svoris sustojes.
Na bet kita savaite vel viskas gris i vietas :) tikiuosi...
2016-04-15 22:44:18
Nora o tu svori dar apskritai numetineji? O koks poveikis tu keliu kasneliu? Man tai labai priklauso nuo ,,fazes,, svori metu ar svori palaikau.Pirmuoju atveju- iskart stopas, antruoju atveju pavojus ,,pradet ir nesustot,, labai reikia pasirinkt ka suvalgyt.Kai kurie uzkandziai turi sniego gniuztes efekta- dar vienas ir dar vienas ir...pvz man riesutu sviestas didina alki o surio gabaliukas ,,uzkisa,, tai va ir pasakyk..
2016-04-17 11:54:12
Net pati nebezinau kokioj as stadijoj :) Siaip svorio jau nebemetu, bet tas atostogu likutis manes nepalieka, tad noriu jo atsikratyti. Numeciau iki 56 kg, tada pradejus intensyviai sportuoti priaugau iki 57 kg, bet riebalu susimazinau iki apie 20 %, o va per atostogas priaugau iki 58 kg ir riebalu padidejo iki 24 %. Dabar noriu atsikratyti tu atostoginiu riebalu ir galvoju pasiekti 56 kg svori. Vakar nusipirkau vel abonenta metams sporto klube plius 2-3 kartai begiojimo, tad iki vasaros manau pasieksiu savo tiksla.
Penktadieni suvalgiau dar sokoladuko, bet jo labai norejau, rezultatas -200 g, ir suprask kaip nori.
Labai sunku apsispresti kokia faze pasirinkti, pasirinkus mesti svori yra lengviau atsikratyti pagundu ir neleidi sau nukrypti i sona. Minusas, juk atrodo kiek jau galima buti toje fazeje, juk amzinai joje negyvensi. Kai pasirenku svorio palaikimo faze, tada atsisakyti siulomu pagundu sunkiau, juk atrodo nieko tokio gabalelis pyrago, ar taure vyno, ar ledu porcija... juk ta valgo visi kartais. Rezultatas - + keli simtai gramu, po to dar plius... Vakare valgant mesa su grikiais ar ryziais man svoris auga, nors dabartiniame plane ir leidziama tai. Kaip beaiskintu, kad vakare reikia valgyti, bet man geriausia max 200 kcal, kurias sudaro varske ar tunas.
2016-04-18 09:23:14
Pradedu nauja savaite su nauja sporto programa ir tikslu per 6 savaites sugrizti iki 56 kg.
2016-04-19 22:55:26
kas pakito sporto programoje? ir isvis kokia ji? 3 kartus begiosi ir 3 kartus svorius kilnosi? O begioji su programele? Cia mano bedradarbe taip begioja- appsas , ausinytes ir per jas visos komandos- beg, eik, stovek, bek ir pan.
as vel atsportavau bodycombat, labai gerai peciu juostai ir sprandui, man idelau po darbo. vis taikau bodupump isbandyt ir vis nepataikau.gal sekmadieni pavyks?...
2016-04-20 09:25:35
Programa su svoriais kaip ir buvo liko 4 dienos, kiekviena diena skirtingom raumenu grupem, tik pakeitimas toks, kad nauji pratimai, nes po 3 menesiu tie patys nusibosta.
Su begiojimu sunkiau, kol kas pas mus dar miske sniego, slapia, tai begti neimanoma. Bandziau begti keliu, bet man nepatiko.
Sunaus treniruotes nukele 1 val veliau ir sujauke mano dienotvarke, dabar vel reiks sukti galva kada valgyti. Be to treniruote sutrumpejo puse valandos, tad dabar teks ieskoti kito laiko begimui.
2016-04-25 15:07:08
Savaites rezultatas -200 g, atsizvelgiant i tai, kad 2 kartus valgiau marcipaninius pyragelius, tai puiku. Niekaip saves neitikinu, kad reikia dar bent 2 kg numesti ir tada pereiti i palaikymo faze. Jei pietums suvalgau mesa ar zuvi su darzovemis, po 1-2 val jau noriu kazko skanaus. Tad reiks bandyti valgyti su ryziais ar grikiais. Tas noras atsiranda ketvirtadieni, penktadieni, kai issenka lucky day atsargos. Bet po saldumynu vaziuoju sportuoti ir nieko vakare nebenoriu valgyti. Tad realiai paskutini karta valgiau 15-16 val. Siandien pietus vel buvo nesotus, gabalelis lasisos apie 100 g ir salotu apie 100 g, po valandos jau jauciausi alkana.
Del lucky day... pasirodo ji yra reikalinga (na tokia kai galima viska valgyti) tik tada kai laikaisi mazo kaloringumo ir meti svori. Ji reikalinga tam, kad isjudintu organizma, ir tiksliau ji vadinama uzkrovos diena. Tos, kurios nusideda mazomis nuodememis savaites begyje ir tos kurios tik palaiko svori, gali pamirsti apie tokia lucky day. Tokioms galima suvalgyti tik 1-2 nuodeminga maista ir geriausia antroje dienos puseje, greiciausia tam , kad neisijaustu per daug.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS