Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Iš gero į dar geresnį
2015-08-10 11:26:22
Aš čia nuo birželio pradžios, bet gan griežtai mitybos plano laikiausi tik mėnesį. :) O tas natūralus alkio pojūtis maždaug po tiek laiko ir atsirado.
Receptų ieškau visur, bet beveik niekada pagal juos nedarau. :D Tik pasižiūriu, kokius ingredientus deda, kokia eiga ir pan., o paskui pati vis tiek pasirenku kiekius ir ruošimo būdą. :) Nemėgstu sekti receptų nurodymais.
2015-08-10 11:28:31
Kam norisi eksperimentų. :D
Visą šeštadienį valgiau vien vaisius: 11 bananų, 3 kivius, 500 g žaliųjų vynuogių, apie 300 g meliono, didelį mangą, 1 kriaušę. Valgiau tada, kai norėdavau ir išgėriau 3 litrus (man reikia 2) vandens, nes buvo labai karšta. Na, gerai... 16h labai išalkau, tai suvalgiau kokius 50g baltųjų ryžių ir apie 100g salotų (truputį rauginti kopūstai + morkos) su aliejum. Vaizdas sekmadienį - labai pagražėjęs pilvas. Šiandien pasisvėriau, nes sekmadienį nebuvo galimybės -1kg.
Sekmadienį buvau kaime, tai buvo labai mažas maisto pasirinkimas: 2 juodos duonos riekelės su 150g sojos sūrio ir 1 pomidoru, konservuotų persikų skardinė, apie 60g grikių su agurku, pomidoru, svogūnų laiškais ir 50g sojos sūrio, trinta daržovių (pusė kalafioro, 2 česnakai, morka, kokie 100g cukinijos) košė ir 1 vegetariška dešrelė, 4-5 ryžių trapučiai su maždaug 30g žemės riešutų sviesto. Išgėriau 2 litrus vandens.
Kalorijų ir apskritai nieko tas dvi dienas neskaičiavau, nesijaučiau alkana, turėjau daug daugiau jėgų nei visad. Nueidavau tas dvi dienas apie 5 km per dieną.
2015-08-10 11:29:43
Beje, nustojau gerti kavą ir pradėjai valgyti daugiau vaisių. Dabar man kavos net nebereikia, nes niekada nepritrūksta jėgų. Turbūt tą lėmė jos atsisakymas ir didesnis vaisių vartojimas, nes daugiau nieko iš esmės nekeičiau.
2015-08-14 18:04:57
Perskaiciusi tavo ,,vaisiu,, diena prisiminiau Suzanos Kubelkos heroje is knygos,, siandien madam pareis veliau,, Si knyga daugiau vyresnems moteriskem.Toji irgi i kaima isvaziavus vaisiais uogom ir sultimis atstate savo svori ir savijauta.
Jei gerai padeda, kodel ne. Kaip laikais dabar?
2015-08-17 08:19:33
Žymiai geriau negu laikydamasi pirminio kilo mitybos plano. Nepalyginamai geriau. :) Ir gerokai geriau negu antrojo. Žinoma, čia daug kas prisidėjo: kiaušinių, pieno produktų, kavos, arbatos, cukraus, saldiklių, riebalų atsisakymas... Ir vaisių gerokai didesnis vartojimas.
Dabar valgau iš esmės tik daržoves, vaisius ir grūdines kultūras ir nuotaika gerokai geresnė, nėra jokių energijos šuolių, visada turiu jėgų, nuo pat ryto esu aktyvi... Nėra net ką lygint.
Angliavandeniai sudaro apie 80 proc. mitybos, o baltymai ir angliavandeniai apie 10 prc. Neskaičiuoju šiaip, bet bandau išlaikyt tokį santykį.
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS