Sėkmės istorijų dienoraščiai / KILO.LT narių dienoraščiai / Iš bulkutės į morkytę!
2015-03-20 11:13:44
Sveiki!
Mano ūgis - 176 cm, svoris - 85 kg. Dabar jau, tiesa, 82 kg :)

Kadangi valgau pagal savo susikurtus meniu, stengdamasi išlaikyti maksimalų 1300 kcal kaloražą, ir pastebiu, kad meniu rašymas mane labai drausmina, rašysiu čia savo meniu nieko neslėpdama. Sėkmės visiems iš bulkučių virstant morkytėmis! :)
2015-03-21 23:37:47
Sveika Mei. Labai jau gundantis tavo paveislėlis :-)/ Kai rašai dienoraštį, jį visų pirma rašai sau, parašai tą ko nepasakytum net geriausiai draugei (sprendžiu pagal save :-)), todėl sveikinu, kad užsivedei jį.
Sėkmės, mums pavyks:-)))))))
2015-03-22 22:01:36
Ačiū už šiltą priėmimą! :)

Šiandien, sakyčiau, sėkminga diena - daug prisivaikščiojom mieste, matavausi krūvą rūbų (fizinė veikla!). Tik nepavyko įterpti užkandžių ir kalorijos pasiskirstė vakarop, bet vakarienė - apie 5 val. prieš miegą, tad gal nieko baisaus. Meniu toks:
1. Pusryčiai: 1,5 sumuštinio (juoda duona, rūkyta kuprė, špinatai, agurkai)
2. Pietūs: trinta mėlynų kopūstų sriuba, žaliavalgiškas laimo tortas (riešutai, bananas, laimas, medus, dar kažkas :))
3. Vakarienė: omletas (2 S d. kiaušiniai, saujelė sūrio, daug špinatų, 2 riekės jorės), nat. apelsinų sultys
2015-03-22 22:08:52
Sveika Kupre,

Sėkmės gyvenant pagal savo receptus. Man vienas vertingiausių kilo.lt savybių - būtent receptų pamokos ir įvairovė.

Beje, iš bendro suvokimo, patarčiau nekompensuoti prarastų kalorijų dėl "pamestų" užkandžių. Esminė priežastis, kodėl reikia kaip išmanant stengtis paisyti tų 5 valgymų, yra neleisti kūnui ištuštėti, o taigi neleisti jam vėliau norėti kur kas daugiau nei reiktų.

Sėkmės!
2015-03-24 14:01:29
Ačiū už patarimus, M.M!

Vakar:
1. Pusryčiai: natūralus jogurtas, neskaldyti dribsniai
2. Pietūs: laukinių ryžių ir lęšių troškinys su daržovėm
3. Užkandis: obuolys
4. Vakarienė: vištienos krūtinėlė, morkų, agurkų, salierų salotos
5. ? obuolių sidras (natūralus, ne cukraus)

Šiandien:
1. Pusryčiai: natūralus jogurtas
2. Pietūs: grikiai su špinatais, morkom, salierais; kefyras
3. Užkandis: obuolys
4. Vakarienė (bus vėlyva): morkų, ridikų, obuolio salotos
2015-03-24 19:22:02
Mano manymu, labai trūksta vieno užkandžio, nors tu ką. Ypač turint omeny, kad pietūs tokie atrodo gan lengvi. Alkana nesijauti?
Rašyti atsakymą
Rašyti žinutę
Kraunama  
Praneškite apie klaidą
Kviečiu plačiau susipažinti su KILO.LT
Andriaus video konferencija - DABAR!
Andrius
Andriaus video konferencija apie mitybą ir sportą rugsėjo 3 d. nuo 19:00 iki 20:00!
Žiūrėti
Palaukite!
Žadėta staigmena ir pažadas Jums.
Jūsų KMI:
€5 nuolaida
Nuolaidos kodas:

Registruotis KILO.LT
Specialiam pasiūlymui pateikti, mums
reikalinga šiek tiek daugiau duomenų:
cm
kg
Turime jums dovanų!
Leiskite paklausti, Jūs esate..
ar
Mums svarbi Jūsų nuomonė
Remdamiesi savo narystės KILO.LT patirtimi, kaip tikėtina, kad rekomenduotumėte mūsų paslaugas savo draugams? (balais skalėje nuo 1 iki 10)
Ar KILO.LT projektas Jums yra naudingas?
Jūsų komentarai, pastabos (jei turite)

Prisijunk prie KILO.LT ir eik į kiną!
Įsigyk KILO.LT narystę šiandien ir gauk du bilietus į pasirinkta filmą bet kuriame kino centre "Forum Cinemas"!
Iki pasiūlymo pabaigos liko:
Pasinaudoti pasiūlymu
Specialus pasiūlymas: €5 nuolaida KILO.LT narystei įvedus kodą ''. Iki pasiūlymo pabaigos liko: REGISTRUOTIS